Tyk eller tynd sengerand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

Frøken J.

132319 skriver:

Jeg har sat den ned i sengen og så presset madrassen efterfølgende. Dette gør jeg også hver gang jeg skifter lagen

Madrassen er blevet lidt sammepresset men det er ikke sådan at den ikke kan være der

Det prøver jeg lige i morgen - Tak for tippet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

lycly

Jeg ville rigtig gerne have en tyk sengerand dengang Julia var helt lille. Fordi en tremmeseng pludselig bliver meget stor, når man lægger sådan en lille fis derned

Men nu hvor hun tonser rundt og breder sig, der er jeg glad for den tynde sengerand

Ved godt det ikke ligefrem var den bedste anbefaling af hverken den ene eller den anden, men vil alligevel sige, at den tykke er bedst når de er helt små, og det er de jo kun meget kort

Anmeld

22. april 2012

AnnaK89

StineW79 skriver:

Tyk!! Har prøvet flere tynde og de holde bare ik oppe i længden. Vh stine

Okay - tak for svar

Anmeld

22. april 2012

Frøken J.

AnnaKJ skriver:

Ja det tænker jeg også - havde en tynd til min datter, men hun er handicappet, så det er ikke meget hun har sovet selv i den seng og bevæger sig ikke sådan rundt.

Men tænker også, at en tyk må jo beskytte mere hvis barnet mosler rundt og evt skulle komme til at slå hovedet mod siden (når de bliver ældre selvfølgelig)

Ja, det er derfor jeg foretrækker de tykke! Haha, tak fordi du gav mig en grund

Anmeld

22. april 2012

Camillago

Jeg ville uden tvivl vælge den tykke. Startede med en tynd, men min første datter blev ved med at hive den ned. Desuden var det som om, man kunne mærke tremmerne igennem, hvilket må være ubehageligt, når hun ligger med hovedet op ad den, tænker jeg, så jeg har investeret i en tyk til begge mine piger.

Anmeld

22. april 2012

L&V

AnnaKJ skriver:

Okay - og den passer i en alm. firkantet tremmeseng?

Jeg hælder umiddelbart også mest til Smallstuff Eller måske den med uglerne fra Sebra

Har lige købt den med ugler fra sebra og jeg elsker den, havde en tynd før

Anmeld

22. april 2012

132319

LunaLykke skriver:

Jeg ville rigtig gerne have en tyk sengerand dengang Julia var helt lille. Fordi en tremmeseng pludselig bliver meget stor, når man lægger sådan en lille fis derned

Men nu hvor hun tonser rundt og breder sig, der er jeg glad for den tynde sengerand

Ved godt det ikke ligefrem var den bedste anbefaling af hverken den ene eller den anden, men vil alligevel sige, at den tykke er bedst når de er helt små, og det er de jo kun meget kort

Min datter er 19 måneder og har den tykke og alligevel stadig masser af plads

Anmeld

22. april 2012

Ka+Ma=Be

LunaLykke skriver:

Ej hvor skægt, jeg har den modsatte oplevelse! Jeg kan godt se, hvad du mener med, at der bliver en smule mindre plads, men Benjamin ødelagde fuldstændigt den tynde sengerand! Han hev i den og når han ligger på maven knalder han alligevel hovedet ind i tremmerne! 

Anmeld

22. april 2012

AnnaK89

132319 skriver:

Jep, den passer i hvert fald i vores, som jeg vil tro har standardmål

Personligt er jeg blevet lidt træt af ugler. Det er ved at være en uddød dille i mine øjne hvor blomster jo aldrig sådan går af mode

Nej det er jo det  

Blomsterne er vildt søde, og kan kombineres med rigtig meget andet, hvor jeg egentlig synes at uglerne er meget for sig selv (vil gerne at tingene på værelset passer sammen ). Så hvis det bliver den med blomsterne, så bliver det også blomster på himmel, sengetøj, puslepude og sådan noget

Anmeld

22. april 2012

132319

AnnaKJ skriver:

Nej det er jo det  

Blomsterne er vildt søde, og kan kombineres med rigtig meget andet, hvor jeg egentlig synes at uglerne er meget for sig selv (vil gerne at tingene på værelset passer sammen ). Så hvis det bliver den med blomsterne, så bliver det også blomster på himmel, sengetøj, puslepude og sådan noget

Præcis og så er der jo mange farver i, så alverdens sengetøj passer til

Jeg har vendt den med blomsterne indad men overvejer faktisk at vende den om da de er så fine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.