Tyk eller tynd sengerand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

AnnaK89

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg vil også helt klart sige tyk! Jeg startede med en tynd, som jo ikke hjælper en skid alligevel! Og så blev Benjamin 7 måneder og hev i sengeranden og mosler rundt i hele sengen. Så den blev simpelthen ikke på tremmerne i sengen.

Nu har vi købt en dejlig tyk en fra Sebra, som bliver stående!  

Okay, ja det er også det jeg tænker når de bliver ældre og hvis de skulle slå hovedet mod siden, så beskytter den tykke jo nok meget bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

AnnaK89

LunaLykke skriver:

Jeg ville rigtig gerne have en tyk sengerand dengang Julia var helt lille. Fordi en tremmeseng pludselig bliver meget stor, når man lægger sådan en lille fis derned

Men nu hvor hun tonser rundt og breder sig, der er jeg glad for den tynde sengerand

Ved godt det ikke ligefrem var den bedste anbefaling af hverken den ene eller den anden, men vil alligevel sige, at den tykke er bedst når de er helt små, og det er de jo kun meget kort

Kan godt se hvad du mener

Men er bare bange for at hvis de skulle slå hovedet mod siden af senge, så er den tykke nok den der beskytter bedst?

Anmeld

22. april 2012

AnnaK89

Frøken J. skriver:

Ja, det er derfor jeg foretrækker de tykke! Haha, tak fordi du gav mig en grund

Haha der kan man bare se Velbekomme da 

Anmeld

22. april 2012

lycly

132319 skriver:

Min datter er 19 måneder og har den tykke og alligevel stadig masser af plads

Er det rigtigt? Jeg synes det virker rigtig hyggeligt med den tykke, men synes også bare sengen bliver så lille

Anmeld

22. april 2012

AnnaK89

Camillago skriver:

Jeg ville uden tvivl vælge den tykke. Startede med en tynd, men min første datter blev ved med at hive den ned. Desuden var det som om, man kunne mærke tremmerne igennem, hvilket må være ubehageligt, når hun ligger med hovedet op ad den, tænker jeg, så jeg har investeret i en tyk til begge mine piger.

Præcis det jeg tænker, hvis de kommer op af siden, eller slå hovedet mod siden, så må den tykke være bedst  

Tak for svar - det bliver den tykke 

Anmeld

22. april 2012

lycly

AnnaKJ skriver:

Kan godt se hvad du mener

Men er bare bange for at hvis de skulle slå hovedet mod siden af senge, så er den tykke nok den der beskytter bedst?

Min datter slår "tit" hovedet, men ikke særlig voldsomt. Og når de når den alder, hvor de slår hovedet på sengen, der er de så småt ved at være vant til at få knubs i ny og næ  

Men synes du skal købe den tykke, for den ER bedst når de er små. Vi havde en vugge, derfor var det ikke aktuelt for os

Anmeld

22. april 2012

132319

LunaLykke skriver:

Er det rigtigt? Jeg synes det virker rigtig hyggeligt med den tykke, men synes også bare sengen bliver så lille

Hun er også en lille nips men ja, jeg tror hun beholder den i indtil hun får juniorseng om 1 års tid

Anmeld

22. april 2012

Ka+Ma=Be

AnnaKJ skriver:

Okay, ja det er også det jeg tænker når de bliver ældre og hvis de skulle slå hovedet mod siden, så beskytter den tykke jo nok meget bedre

Lige præcis! Når Benjamin ligger på maven, knalder han hovedet ind i tremmerne med den tynde (den er 20 cm høj, hvor den anden er 30 cm høj) Det gør liiige en forskel

Anmeld

22. april 2012

AnnaK89

Månsson skriver:

Har lige købt den med ugler fra sebra og jeg elsker den, havde en tynd før

Synes også den er vildt sød

Uhhh kan da slet ikke vælge nu

Anmeld

22. april 2012

lycly

Ka+Ma=Be skriver:

Ej hvor skægt, jeg har den modsatte oplevelse! Jeg kan godt se, hvad du mener med, at der bliver en smule mindre plads, men Benjamin ødelagde fuldstændigt den tynde sengerand! Han hev i den og når han ligger på maven knalder han alligevel hovedet ind i tremmerne! 

Ja, Julia får også bundet den op engang imellem og ligger med hovedet imellem sengeranden og tremmerne - hvilket også resulterer i en bule i panden engang imellem  

Men skrev også lige til TS at hun bør købe den tykke, for den er jo i hvert fald god i starten - bliver hun træt af den senere hen kan hun jo skifte den ud. Hvis ikke, så beholder hun den jo bare  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.