Tyk eller tynd sengerand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.874 visninger
49 svar
0 synes godt om
22. april 2012

AnnaK89

Jeg sidder og keder mig her på sygehuset, så kigger efter ting til babys værelse

Og nu kom jeg til at tænke på sengerand

Har fundet to jeg er vild med - den ene er tynd og fra Vanilla og den anden er tyk og fra Smallstuff

Hvad ville i vælge - tyk eller tynd? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

132319

Helt sikkert tyk

Jeg havde tynde til min søn og også da min datter var helt lille men har faktisk købt den du viser på billedet og den er så fin og smart

Madrassen i tremmesengen skulle lige presses lidt ned i starten men den har tilpasset sig efter det nu

Anmeld

22. april 2012

Frøken J.

Jeg ville vælge tyk, men det kommer nok an på barnet. Den tykke gør sengen lidt mindre=mere tryghed for barnet. Ved ikke, jeg bryder mig ikke så meget om de tynde, ved ikke hvorfor

Anmeld

22. april 2012

Frøken J.

132319 skriver:

Helt sikkert tyk

Jeg havde tynde til min søn og også da min datter var helt lille men har faktisk købt den du viser på billedet og den er så fin og smart

Madrassen i tremmesengen skulle lige presses lidt ned i starten men den har tilpasset sig efter det nu

Jeg må lige spørge, hvordan sætter du den tykke? Presser du den ned ved siden af madrassen så den sidder fast? Vi har en tyk, og det synes jeg ikke helt jeg kan, så den står bare ovenpå madrassen, og hun hiver den ofte væk..

Anmeld

22. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tyk!! Har prøvet flere tynde og de holde bare ik oppe i længden. Vh stine

Anmeld

22. april 2012

132319

Jeg må lige spørge, hvordan sætter du den tykke? Presser du den ned ved siden af madrassen så den sidder fast? Vi har en tyk, og det synes jeg ikke helt jeg kan, så den står bare ovenpå madrassen, og hun hiver den ofte væk..

Jeg har sat den ned i sengen og så presset madrassen efterfølgende. Dette gør jeg også hver gang jeg skifter lagen

Madrassen er blevet lidt sammepresset men det er ikke sådan at den ikke kan være der

Anmeld

22. april 2012

AnnaK89

132319 skriver:

Helt sikkert tyk

Okay - og den passer i en alm. firkantet tremmeseng?

Jeg hælder umiddelbart også mest til Smallstuff Eller måske den med uglerne fra Sebra

Anmeld

22. april 2012

132319

AnnaKJ skriver:

Okay - og den passer i en alm. firkantet tremmeseng?

Jeg hælder umiddelbart også mest til Smallstuff Eller måske den med uglerne fra Sebra

Jep, den passer i hvert fald i vores, som jeg vil tro har standardmål

Personligt er jeg blevet lidt træt af ugler. Det er ved at være en uddød dille i mine øjne hvor blomster jo aldrig sådan går af mode

Anmeld

22. april 2012

Ka+Ma=Be

AnnaKJ skriver:

Jeg sidder og keder mig her på sygehuset, så kigger efter ting til babys værelse

Og nu kom jeg til at tænke på sengerand

Har fundet to jeg er vild med - den ene er tynd og fra Vanilla og den anden er tyk og fra Smallstuff

Hvad ville i vælge - tyk eller tynd? 

Jeg vil også helt klart sige tyk! Jeg startede med en tynd, som jo ikke hjælper en skid alligevel! Og så blev Benjamin 7 måneder og hev i sengeranden og mosler rundt i hele sengen. Så den blev simpelthen ikke på tremmerne i sengen.

Nu har vi købt en dejlig tyk en fra Sebra, som bliver stående!  

Anmeld

22. april 2012

AnnaK89

Frøken J. skriver:

Jeg ville vælge tyk, men det kommer nok an på barnet. Den tykke gør sengen lidt mindre=mere tryghed for barnet. Ved ikke, jeg bryder mig ikke så meget om de tynde, ved ikke hvorfor

Ja det tænker jeg også - havde en tynd til min datter, men hun er handicappet, så det er ikke meget hun har sovet selv i den seng og bevæger sig ikke sådan rundt.

Men tænker også, at en tyk må jo beskytte mere hvis barnet mosler rundt og evt skulle komme til at slå hovedet mod siden (når de bliver ældre selvfølgelig)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.