Kan man stole på at de siger det rigtige køn til MD-skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

Vinker

ekebiv skriver:

Jeg ville aldrig snyde mig selv for den fede oplevelse det er IKKE at vide kønnet så jeg har ingen personlige erfaringer. Udover at jeg lå på barselsgang med en der havde fået af vide at de ventede en pige men der kom en dreng ud :-)

Sidste gang vidste vi heller ikke kønnet og JA det var da fedt ikke at vide det  Meeeen denne gang kan jeg ikke rigtig styrer min nysgerrighed og vil gerne forberede mig lidt bedre denne gang (hvis man kan stole på at de siger det rette køn)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

MelikkazMoar

min fætters dame blev scannet, og det viste en lille pige, men en dreng kom ud

Jeg blev kun alm scannet, og der var der hver gang ingen tvivl om kønnet, da hun smed røven i vejret hver gang der var kamera på

Anmeld

22. april 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Vi valgte ikke at få kønnet af vide - vi fik en pige..

Min kæreste har 2 knægte, og de fik af vide med den yngste at der var 95% chance for en pige, men han blev en dreng..

Anmeld

22. april 2012

Mivsen

Vinker skriver:

Se det er netop det der jeg er bange for at falde for. 99% sikke er jo ret så meget så den ville jeg nok komme til at stole på...... men det kan jeg høre at jeg ikke skal......

Ja man kan ikke lade hver at tro på det. Vi havde købt alt i pigefarver
Så vi fik jævn travlt med at komme ud at bytte det. Heldigvis havde jeg ikke pillet mærkerne af tingene og tøjet, fordi jeg var så sikker på der var en dreng, havde drømt det så mange gange

Anmeld

22. april 2012

sarahb

Vinker skriver:

Nej, men det skal jeg i morgen  Spændende!

Ej hvor fedt, så spændende..
Har du en fornemmelse ?

Anmeld

22. april 2012

Vinker

sarahb skriver:

Ej hvor fedt, så spændende..
Har du en fornemmelse ?

Jamen jeg tror det er en dreng igen..... Nok fordi det var det jo sidst og at jeg nu drømmer om det blir en pige........ Og så fordi maven er efter min mening HELT magen til sidst...... Men nu må vi se hvad de siger i morgen. Bare den lille stor trives og udvikler sig som den skal så kunne jeg ikke blive mere glad

Anmeld

22. april 2012

Vinker

Mivsen skriver:

Ja man kan ikke lade hver at tro på det. Vi havde købt alt i pigefarver
Så vi fik jævn travlt med at komme ud at bytte det. Heldigvis havde jeg ikke pillet mærkerne af tingene og tøjet, fordi jeg var så sikker på der var en dreng, havde drømt det så mange gange

Sjovt du selv følte så meget det blev en dreng selvom de sagde pige 

Jeg tænker også at jeg vil have en kønsskanning senere for at høre om de er enige i kønnet - just in case. Jeg tænker bare at psykisk ville det være forvirrende at tro på det forkerte køn.... Og også noget rod for den kommende storebror  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.