Kan man stole på at de siger det rigtige køn til MD-skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan man stole på at de siger det rigtige køn til MD-skanning?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.933 visninger
36 svar
0 synes godt om
21. april 2012

Vinker

Hvad er jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

TeamRocket

Vi fik atvide begge gange at de ikke kunne se det.. Og det måtte vi jo stole på  Vi fik en pige og en dreng.

Anmeld

21. april 2012

Kay

jeg fik afvide til md. at de aldrig kan sige 100% sikkert at det er det ene eller andet... men at de også kun fortæller hvad de kan se hvis de er ret sikre på det....

Anmeld

21. april 2012

TrineMine86

Vinker skriver:

jeg fik at vide at det var en dreng - og det var det

ved min svigerinde sagde jm at hun var lidt i tvivl, men hun troede at det var en pige og hun var ca 80 % sikker og det var en pige så..

Anmeld

21. april 2012

MortilCilas

Jeg fik af vide at det var en dreng og det var det også til 3D scanningen, men jeg har hørt om flere der fik det forkerte køn at vide, og var en af grundende til at jeg ville have en 3D

Anmeld

21. april 2012

Kløver

Personligt ville jeg købe mig til kønsscanning hvis jeg ville kønnet, hvilket vi gjorde her 2 gang. Min grund er de jo kigger efter en masse andet, hvilket jeg også synes er vigtigere, de har ikke samme tid osv til at kigge køn, og har hørt flere hvor det blev det modsatte.

Ved os havde de svært ved at se til kønsscanning, og tog lidt tid, og de nævnte ikke noget til md og vi spurgte ikke, da vi både vidste det, men samtidig gerne ville holde fokus på de andre ting.

Tror ikke det Er så ofte de rimeligt sikkert kan sige køn, de må jo nok ikke give garantier, nogle er nok mere villige til ekstra end andre, ligesom nogle får ekstra billeder, lov til at se baby i 3d osv

Anmeld

21. april 2012

Frøken J.

Vinker skriver:

Det var rigtigt ved os, men har stemt nej, for du kan jo aldrig være hundrede procent sikker.. 

Anmeld

21. april 2012

ekebiv

Vinker skriver:

Jeg ville aldrig snyde mig selv for den fede oplevelse det er IKKE at vide kønnet så jeg har ingen personlige erfaringer. Udover at jeg lå på barselsgang med en der havde fået af vide at de ventede en pige men der kom en dreng ud :-)

Anmeld

21. april 2012

Gravid2012

jeg fik at vide at det er 95 % sikkert...

Anmeld

21. april 2012

Clisolka

Kay skriver:

jeg fik afvide til md. at de aldrig kan sige 100% sikkert at det er det ene eller andet... men at de også kun fortæller hvad de kan se hvis de er ret sikre på det....

Det samme fik jeg at vide, så jeg har stemt nej. 

Dog fik vi kønnet at vide til MD - og det var rigtigt, men man kan aldrig stole 100 % på dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.