Kan man stole på at de siger det rigtige køn til MD-skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

Nessie

Manden så med det samme scanneren blev sat på, at det var en dreng, så den noget overraskede sygeplejerske måtte liiiige bruge lidt tid på at se om det nu også kunne passe, og det ikke bare var navlestrengen han havde set.

Men ja, hun så også en dreng, og en læge sagde senere, at det var 200% sikkert at det var en dreng, og han lå da også fint og viste det hele frem (altså babyen )

Og det var jo så også en dreng vi fik med hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

frk andreasen

Vinker skriver:

Hvad er jeres erfaringer?

vi fik af vide begge gange at de kun udtalte sig hvis de var over 90% sikre på kønnet.. de havde ret fik en pige og en dreng

Anmeld

22. april 2012

chael

Altså de havde ret alle 3 gange jeg er blevet scannet.

Pige, dreng, dreng.

Har heller aldrig kendt nogen der har fået oplyst et køn, men fået et andet. Kun læst om det. Eller hørt nogen, der kender nogen, hvis tantes, søsters, mands, lillebrors datter fik det

*C

Anmeld

22. april 2012

Mivsen

Godmorgen

Har stemt nej, men det udfra da jeg selv var til scanning. Fik af vide at jeg ventede en pige, hun sagde hun var 99% sikker. Heldigvis købte vi en 3D/4D, for det viste sig der var en lille dreng

God søndag!

Anmeld

22. april 2012

Caracatita

Vi har alle tre gange fået at vide, at det var drenge....og det var/ er de så også

Anmeld

22. april 2012

sarahb

Her har det været rigtigt begge gange...
Har du været afsted?

Anmeld

22. april 2012

Mira0911

Vinker skriver:

Første gang en pige også det der kom ud da jeg fødte... 

Anden gang vidste vi kønnet da vi skulle til MD, og de sagde også pige der... 

For det meste vil jeg sige man godt kan stole på det de siger... 

Anmeld

22. april 2012

Vinker

Mivsen skriver:

Godmorgen

Har stemt nej, men det udfra da jeg selv var til scanning. Fik af vide at jeg ventede en pige, hun sagde hun var 99% sikker. Heldigvis købte vi en 3D/4D, for det viste sig der var en lille dreng

God søndag!

Se det er netop det der jeg er bange for at falde for. 99% sikke er jo ret så meget så den ville jeg nok komme til at stole på...... men det kan jeg høre at jeg ikke skal......

Anmeld

22. april 2012

Vinker

sarahb skriver:

Her har det været rigtigt begge gange...
Har du været afsted?

Nej, men det skal jeg i morgen  Spændende!

Anmeld

22. april 2012

Nadia&Daniel

Vinker skriver:

Altså de siger jo, at de ALDRIG vil være 100% sikker.. Da vi blev scannet, vidste damen, at vi IKKE ville vide det. Så tror ikke hun kiggede efter det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.