Kan man stole på at de siger det rigtige køn til MD-skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

JH12

Det er noget med du kun kan stole 97% på hvad de siger kønnet er til en MD scanning..
Jeg har efterhånden hørt om mange tilfælde hvor de kommende forældre har fået afvide de ventede et ene køn, og ud kom det andet..

Men min engangs erfaring, synes jeg scannings damen var sød til at sige hun var næsten sikker, men ikke helt..
Hun har nu ret, da vi har fået 3D scannet vores lille pige 2 gange selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Zeus

Har en veninde der fik af vide, at hun ventede en stor dreng, og ud kom en lille pige

Jeg fik det ikke af vide med Isabella, men kunne selv se det på en scanning et par uger inden termin. Ved Cajsa fik vi det af vide til MD scanningen, og det holdt

Anmeld

21. april 2012

Pikku Myy

Som jeg har forstået det er det "100% sikkert" hvis de siger det er en dreng, fordi de så har set en tissemand. Hvis de siger det er en pige, er det ikke helt sikkert, fordi konklusionen nogengange går på at der ikke er set en tissemand, og det kan være fordi den har gemt sig...

Jeg ved overhovedet ikke om det er rigtigt, men jeg synes det giver mening

Vi fik ikke selv kønnet at vide...

Anmeld

21. april 2012

Annette A

Ud af rigtig mange har jeg kun kendt en der har fået forkert køn oplyst. De fik af vide det var en dreng men der kom en pige i stedet. Ved så ik om det var privat eller offentlig scanning de brugte.

Anmeld

21. april 2012

Hvem?

Vinker skriver:

Hvad er jeres erfaringer?

Jeps, her var de ikke i tvivl hverken 1. eller 2. gang, der blev skønnet drenge begge gange og har sørme to helt igennem fantastiske drenge

Anmeld

21. april 2012

marius' mor

ved os passede det.. de sagde en dreng og det blev det..

har dog oplevet 2 gange at et par har fået af vide at de ventede en pige, også kom der en dreng.. 1 gang har jeg oplevet at nogen fik af vide at det blev en dreng også blev det er pige..

Anmeld

21. april 2012

Silas&Mille

Vi fik af vide at vi ventede os en pige her anden gang, og det passsede.

Vi ville ikke vide kønnet første gang

Anmeld

21. april 2012

Mettefpigen

Jeg fik allerede afvide til NF at jeg skulle have en dreng

Anmeld

21. april 2012

UngMor17

Jeg har stemt nej, da jeg har fået afvide man aldrig kan være 100% sikker. 

Jeg har været til 3 scanninger nu, én af dem var en 3d scanning, og alle 3 jordemødre kunne sige med sikkerhed at det bliver en pige. Så det stoler jeg på! Og eftersom jeg har købt ALT i lyserødt, og stilt alting klar og parat, (så det kan IKKE byttes nu) så håber jeg da ikke at de tager fejl. Vil da aldrig blive skuffet over min lille guldklump. Men vil da ærge mig over at ha' brugt sååå mange penge for ingenting 

Men jeg tror nu ikke 3 forskellige jordemødre kan tage så meget fejl. 

Hvis de siger de er 110% sikre, så vil jeg tro på det. Men hvis de ikke var helt sikre, vil jeg nok lade være at gå ud og købe stort ind, før babyen er kommet. :-)

Anmeld

21. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nej ik altid i hvert Fald! Havde en kollega som havde fået at vide at de ventede en dreng, alt var købt i dreng stil/farver og ud kom en lille pige! 

Har også lige hørt fra en anden kollega at de har en bekendt hvis datter flere gange havde fået at vide at de ventede en dreng, fødte og jordmoerderen havde jo spurt inden om de kendte kønnet, havde fået at vide det blev en dreng, og var ved at skrive det var en dreng, da de opdagede at hun havde født en lille pige. Chok! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.