at sige det til mor ? (lidt lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Princesspigen

Pernille08 skriver:

Man kan aldrig tilfreds stille alle .

Jeg synes hvis din kæreste tilbyder at tage med så sig til face ti face. Og så lav en aftale med ham hjemmefra om år han går hvis hun bliver sur eller sådan noget . Du kan evt selv gå os .

det bliver nok mere mig der skal gå end ham.. ved det er ham der ikke kan styre tempramanget, men jeg er så konflikt sky at jeg når at gå inden det kommer der til...  

håber bare min mor tager sig sammen og bliver glade på vores vegne, for vi glæder os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

mortilnoahogmelina

Princesspigen skriver:

tætætæntænktænke

det bliver nok mere mig der skal gå end ham.. ved det er ham der ikke kan styre tempramanget, men jeg er så konflikt sky at jeg når at gå inden det kommer der til...  

håber bare min mor tager sig sammen og bliver glade på vores vegne, for vi glæder os

Du kan jo os vælge og gå så snart du/i har sagt det . Så kan hun lige sluge den . Og der bliver ingen diskutuoner .

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

Pernille08 skriver:

Du kan jo os vælge og gå så snart du/i har sagt det . Så kan hun lige sluge den . Og der bliver ingen diskutuoner .

det får vi nok ikke lov til  men ja nu må vi se.. ville ihværtifal helst gøre det på en hverdag så mine brødre ikke er hjemme..

Anmeld

20. april 2012

mortilnoahogmelina

Princesspigen skriver:

det får vi nok ikke lov til  men ja nu må vi se.. ville ihværtifal helst gøre det på en hverdag så mine brødre ikke er hjemme..

Jeg håber det bedste for jer .

Anmeld

20. april 2012

mortilnoahogmelina

Princesspigen skriver:

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

Pernille08 skriver:

tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.