Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor til Liva skriver: Nej pr stykDu må få de 4 body for 30 krShorts for 15 (aldrig brugt)Begge bluser for 20 krI alt 65 pp.
Nej pr stykDu må få de 4 body for 30 krShorts for 15 (aldrig brugt)Begge bluser for 20 krI alt 65 pp.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malli skriver: 60 pp, så kan du sende mig en pb hvis du vil sælge til det?
60 pp, så kan du sende mig en pb hvis du vil sælge til det?
Mor til Liva skriver: Det er ok Jeg sender dig en pb.
Det er ok Jeg sender dig en pb.
Mor til Liva skriver: Hermed samlet hvad der er tilbage som sælges BILLIGTAlt kommer fra dyre og røgfrit hjem og er velholdt Spørg endelig Kortærmet bodyer sælges for 5 kr og bluser for 10 kr? UPDATE:Elefanthue solgt Prikket og svane bluse på billede 5 solgt Kun zebra leggins tilbage på billede 7 Pink legginggs på billede 8 solgt
Hermed samlet hvad der er tilbage som sælges BILLIGTAlt kommer fra dyre og røgfrit hjem og er velholdt Spørg endelig Kortærmet bodyer sælges for 5 kr og bluser for 10 kr?
UPDATE:Elefanthue solgt
Prikket og svane bluse på billede 5 solgt
Kun zebra leggins tilbage på billede 7
Pink legginggs på billede 8 solgt
Frøken J. skriver: - Pris? Eksklusiv de dele der er solgt
Mor til Liva skriver: Hej Hvad siger du til 25,- for kjole sættet (brugt max 2 gange)25,- for de 2 bluser og t-shirt50,- for de 3 bukserPP
Hej Hvad siger du til 25,- for kjole sættet (brugt max 2 gange)25,- for de 2 bluser og t-shirt50,- for de 3 bukserPP
Frøken J. skriver:Altså 100 plus porto? Hvis ja, så er jeg på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128