Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hermed samlet hvad der er tilbage som sælges BILLIGTAlt kommer fra dyre og røgfrit hjem og er velholdt Spørg endelig
UPDATE:Elefanthue solgt
Kun zebra leggins tilbage på billede 5
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hermed samlet hvad der er tilbage Alt kommer fra dyre og røgfrit hjem og er velholdt Spørg endelig Kortærmet bodyer sælges for 5 kr og bluser for 10 kr?Elefanthue solgt...
Jeg er interesseret i Småfolkblusen med uglerne, hvad skal du have for den?
malo skriver: Jeg er interesseret i Småfolkblusen med uglerne, hvad skal du have for den?
sismofutten skriver: Hej,Jeg kunne godt være interesseret i følgende:Billede 2 - shorts'eneBillede 5 - Cowboy buskersen (nr. 2 fra højre)Billede 6 - Trøjen med uglen (Fra H&M)Billede 7 - Den lyserøde med sommerfugleneKan du give en pris?
Hej,Jeg kunne godt være interesseret i følgende:Billede 2 - shorts'eneBillede 5 - Cowboy buskersen (nr. 2 fra højre)Billede 6 - Trøjen med uglen (Fra H&M)Billede 7 - Den lyserøde med sommerfugleneKan du give en pris?
Har småfolk blusen vaske fnuller og er der meget farve tab?
SaNiNa skriver: Har småfolk blusen vaske fnuller og er der meget farve tab?
Mor til Liva skriver: Hej Det er en kjole Den er kun brugt få gange, så vil gerne ha 100 kr pp for den - nypris 300,-
Hej Det er en kjole Den er kun brugt få gange, så vil gerne ha 100 kr pp for den - nypris 300,-
Den vil jeg gerne købe :-) Sender du mig en pb med dit kontonr og hvad portoen med b-post bliver?
Hej igen
Den grå og den prikkede bluse på billede 5 vil jeg gerne købe sammen med kjolen jeg allerede har reserveret
Det sidste billede, er det bodyer eller bluser?
Mor til Liva skriver: Hej Hvad siger du til45 kr for shorts30 kr for bukser10 kr for blusen med uglen5 kr for bodyI alt 90 kr pp
Hej Hvad siger du til45 kr for shorts30 kr for bukser10 kr for blusen med uglen5 kr for bodyI alt 90 kr pp
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128