Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
132319 skriver: Hej igen Den grå og den prikkede bluse på billede 5 vil jeg gerne købe sammen med kjolen jeg allerede har reserveret Det sidste billede, er det bodyer eller bluser?
Hej igen
Den grå og den prikkede bluse på billede 5 vil jeg gerne købe sammen med kjolen jeg allerede har reserveret
Det sidste billede, er det bodyer eller bluser?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sismofutten skriver: Hvor meget bliver porto?
Hvor meget bliver porto?
malo skriver: Den vil jeg gerne købe :-) Sender du mig en pb med dit kontonr og hvad portoen med b-post bliver?
Den vil jeg gerne købe :-) Sender du mig en pb med dit kontonr og hvad portoen med b-post bliver?
Mor til Liva skriver: Ok Dem tager jeg fra til dig - 20 kr. De er langærmet bodyer..Porto kommer nu op på 30 kr.
Ok Dem tager jeg fra til dig - 20 kr. De er langærmet bodyer..Porto kommer nu op på 30 kr.
Den bagerste langærmede hvide body vil jeg gerne have med så.
Hvad bliver det i alt?
Jeg har i øvrigt stadig ikke fået mit NemID Har du evt. en profil på trendsales?
132319 skriver: Den bagerste langærmede hvide body vil jeg gerne have med så. Hvad bliver det i alt? Jeg har i øvrigt stadig ikke fået mit NemID Har du evt. en profil på trendsales?
Mor til Liva skriver: Porto som B brev bliver 30 kr. Skal bare lige være helt sikker på hvilken body det er som du vil ha?
Porto som B brev bliver 30 kr. Skal bare lige være helt sikker på hvilken body det er som du vil ha?
sismofutten skriver: Skal vi sige kr. 100? Det er den der lægger i højre side, nr. 2 fra toppen
Skal vi sige kr. 100? Det er den der lægger i højre side, nr. 2 fra toppen
okay kan se du nok har solgt den og hvis ikke vil jeg gerne købe den
SaNiNa skriver: okay kan se du nok har solgt den og hvis ikke vil jeg gerne købe den
Mor til Liva skriver: Så var det den jeg troede 100 kr er for lidt, så tjener jeg kun 70 kr på shorts, bukser, bluse og body.Jeg vil sælge for 120 incl porto.
Så var det den jeg troede 100 kr er for lidt, så tjener jeg kun 70 kr på shorts, bukser, bluse og body.Jeg vil sælge for 120 incl porto.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128