Søvn.. Hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

pemiro

Her er roller fordelt anderledes...

Jeg sover fuldstændig som en sten fra kl 22 ca til kl 6-6.30... Nogle få dage vågner jeg og skal tisse (hvis jeg har været virkelig tørstig om aftenen inden sengetid)...

Tilgenfæld sover jeg så godt at jeg ligger vildt uroligt.. Det resulterer så i at kæresten vågner et par gange om natten.. Nogle gange smutter han endda ind på sofaen... Ups 

Håber det holder ved en go tid endnu, så je kan være frisk til eksamener og fødsel

Håber i andre får det bedre også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Her er roller fordelt anderledes...

Jeg sover fuldstændig som en sten fra kl 22 ca til kl 6-6.30... Nogle få dage vågner jeg og skal tisse (hvis jeg har været virkelig tørstig om aftenen inden sengetid)...

Tilgenfæld sover jeg så godt at jeg ligger vildt uroligt.. Det resulterer så i at kæresten vågner et par gange om natten.. Nogle gange smutter han endda ind på sofaen... Ups 

Håber det holder ved en go tid endnu, så je kan være frisk til eksamener og fødsel

Håber i andre får det bedre også

Årh det lyder som luksus!

Men okay skal du til eksamener og sådan så under jeg dig at sove godt

Anmeld

20. april 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Årh det lyder som luksus!

Men okay skal du til eksamener og sådan så under jeg dig at sove godt

Ja har desværre 8 eksamener fra sidste uge i maj og så frem i juni... Og har termin 6 juni, så er spændt på hvordan det liiiige kommer til at gå haha...

Men er da lykkelig for min søvn pt da vi laver goe eksamensnoter i flere fag lige nu

Anmeld

21. april 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Ja har desværre 8 eksamener fra sidste uge i maj og så frem i juni... Og har termin 6 juni, så er spændt på hvordan det liiiige kommer til at gå haha...

Men er da lykkelig for min søvn pt da vi laver goe eksamensnoter i flere fag lige nu

Puha er da glad for det ik er mig!

Et eller andet sted så håber jeg du går over tiden så du ik føder midt i det hele

Anmeld

22. april 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Puha er da glad for det ik er mig!

Et eller andet sted så håber jeg du går over tiden så du ik føder midt i det hele

Ja problemet er bare at jeg ikke er færdig med mine eksamener hvis jeg går over tid.. For får nok ikke lov at gå 21 dage over

Meeeen hvis han nu liiige valgte at komme ud 14 dage FØR tid, så ville han komme inden eksamenerne og så ville det være perfekt hehe.. Men det kan jeg nok godt skyde en lang pil efter

Anmeld

23. april 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Ja problemet er bare at jeg ikke er færdig med mine eksamener hvis jeg går over tid.. For får nok ikke lov at gå 21 dage over

Meeeen hvis han nu liiige valgte at komme ud 14 dage FØR tid, så ville han komme inden eksamenerne og så ville det være perfekt hehe.. Men det kan jeg nok godt skyde en lang pil efter

Haha ja 21 dage er måske lige i overkanten

Så krydser vi sgu for at han kommer før

Anmeld

23. april 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Haha ja 21 dage er måske lige i overkanten

Så krydser vi sgu for at han kommer før

Ja det er det jo nok haha... Men de der 14 dage før tid ku bar være knald godt.. Så ville han nemlg heller ikke blive betragtet som værende født for tidlgt

Anmeld

23. april 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Ja det er det jo nok haha... Men de der 14 dage før tid ku bar være knald godt.. Så ville han nemlg heller ikke blive betragtet som værende født for tidlgt

Nej præcis

14 dage før termin er jo fuldt "tilladt"

Anmeld

23. april 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Nej præcis

14 dage før termin er jo fuldt "tilladt"

Nemlig ja!

Skal nok passe jeg ender ud i at skulle sættes i gang og alt muligt nu jeg ønsker at føde før tid

Anmeld

24. april 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Nemlig ja!

Skal nok passe jeg ender ud i at skulle sættes i gang og alt muligt nu jeg ønsker at føde før tid

Tror faktisk de fleste bliver så besværet og trætte af at være gravid når de runder de tilladte 38 uger, så du er ik alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.