Søvn.. Hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Sille86

Team Putte skriver:

Jah kroppen forbereder sig men tænker at jeg kun er 31+1 så det behøver den sgu da ik begynde på allerede!

Håber virkelig min krop begynder at tænke; "4 timers søvn, kæft hvor er jeg frisk!" Hvis man kun er vant til at få 2

Det gør den søde tro mig, lige pludselig tænker du ikke mere over det.. Hvis du læser debatterne rundt omkring tror jeg tidspunktet passer meget godt.. Det er super frustrerende, ved det godt men der kommer jo heldigvis noget godt ud af det.. Er du så os oppe og tisse en million gange hver nat..? Den er nemlig heller ikke hyggelig til sidst smiler og kram herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Sille86

LilleLene skriver:

arbejder din kæreste, eller går han hjemme

for så kunne det hjælpe med en morfar inden han kom hjem

Det gør jeg for ikke at være sur og tvær når han er hjemme

Det gør jeg os.. Man bliver uudholdelig at være i nærheden af hvis man er for træt smiler

Anmeld

19. april 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

hahah sikke noget festligt selvskab du har dig

Hehe ja jeg kan godt høre det nu når jeg tænker over det

Synes selv det er afstressende når missen spinder men lillefisen er ik enig desværre

Anmeld

19. april 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Hehe ja jeg kan godt høre det nu når jeg tænker over det

Synes selv det er afstressende når missen spinder men lillefisen er ik enig desværre

Det reagere den bette heldigvis ikke på her

For lille mis spiinder så snart man kigger på ham, og han sover altid klods op af mig

Anmeld

19. april 2012

LilleLene

Sille86 skriver:

Det gør jeg os.. Man bliver uudholdelig at være i nærheden af hvis man er for træt smiler

Anmeld

19. april 2012

Team Putte

Sille86 skriver:

Det gør den søde tro mig, lige pludselig tænker du ikke mere over det.. Hvis du læser debatterne rundt omkring tror jeg tidspunktet passer meget godt.. Det er super frustrerende, ved det godt men der kommer jo heldigvis noget godt ud af det.. Er du så os oppe og tisse en million gange hver nat..? Den er nemlig heller ikke hyggelig til sidst smiler og kram herfra

Årh håber så meget det bliver "vane"!

Nej den med at tisse kan jeg godt strække lidt endnu.. Det har faktisk aldrig været et problem, har altid kunnet holde mig rigtig længe hvis nødvendigt. Ved godt det er anderledes når man er gravid men der går mindst 6 timer imellem tisseturene om natten så det er bonus

Anmeld

19. april 2012

Sille86

Team Putte skriver:

Årh håber så meget det bliver "vane"!

Nej den med at tisse kan jeg godt strække lidt endnu.. Det har faktisk aldrig været et problem, har altid kunnet holde mig rigtig længe hvis nødvendigt. Ved godt det er anderledes når man er gravid men der går mindst 6 timer imellem tisseturene om natten så det er bonus

Det gør det helt sikkert... Det er rigtig hårdt i slutningen af graviditeten og lige i starten med den lille, det er ikke nogen hemmelighed, men det blir en vane med tiden.. Og hvad går man ikke igennem for sådanne en lille muser... Jeg tisser minimun 5 gange hver nat og da jeg ventede Johann var jeg til sidst oppe på 9 gange.. Så der er du ret heldig... Smiler

Anmeld

19. april 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Det reagere den bette heldigvis ikke på her

For lille mis spiinder så snart man kigger på ham, og han sover altid klods op af mig

Texas plejede førhen at sove på min mave, men nu kan jeg ik ligge på ryggen længere, han er for tung til maven og han gider heller ik når lillefisen bliver ved med at losse til ham når han endelig ligger der

Texas har altid sovet ved mine fødder om natten. Ovenpå dynen, det er super hyggeligt sover så dårligt når han kommer højere op i sengen for vi har dobbelt dyne.. Kæresten ligger og krammer dynen på den ene side af mig og katten ligger PÅ dynen på den anden side.. Så er man altså fanget

Anmeld

19. april 2012

Team Putte

Sille86 skriver:

Det gør det helt sikkert... Det er rigtig hårdt i slutningen af graviditeten og lige i starten med den lille, det er ikke nogen hemmelighed, men det blir en vane med tiden.. Og hvad går man ikke igennem for sådanne en lille muser... Jeg tisser minimun 5 gange hver nat og da jeg ventede Johann var jeg til sidst oppe på 9 gange.. Så der er du ret heldig... Smiler

9 gange???

Årh det kan jeg slet slet slet ik overskue at tænke på lige nu!  mindes godt noget med min svigerinde var længe på toilettet sidst i graviditeten fordi hun tog 2 tisseturer i en når hun nu var kommet op af sofaen

Anmeld

19. april 2012

Sille86

Team Putte skriver:

9 gange???

Årh det kan jeg slet slet slet ik overskue at tænke på lige nu!  mindes godt noget med min svigerinde var længe på toilettet sidst i graviditeten fordi hun tog 2 tisseturer i en når hun nu var kommet op af sofaen

Bare rolig det skal nok gå alt sammen... Det er jo slet ikke sikkert det når at blive et problem for dig... desuden er man jo også mere følsom og sårbar osv når man ikke får sovet, så selvom det kan virke som det mest uoverskuelige i verden i dag kan det hele have forandret sig i morgen.. Jeg har også dage hvor alt bare er noget L.....T smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.