Søvn.. Hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.318 visninger
39 svar
0 synes godt om
19. april 2012

Team Putte

Ja det der med søvn det er da allerede ødelagt for mig

Man vågner hver gang man skal vende sig, kan ik ligge på ryggen eller maven Ik nok med at jeg vågner, næh nej det er for nemt! Lillefisen vågner oz når jeg vender mig, og så skal hun lige bøvle færdig før hun synes vi skal sove og så er jeg gerne vågnet så meget at det ik er nemt at falde i søvn igen! Udover det har jeg så forbandet meget uro i benene som gør det direkte ubehageligt at ligge på siden

Synes sgu ik det er for nemt det her babyhalløj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Sille86

Sådanne kan jeg også godt huske det fra min sidste graviditet, men lægger nok ikke så meget mærke til det da jeg jo har ham den store og han har haft nogle hårde første år med hensyn til søvn, så jeg føler i øjeblikket at jeg får sovet en del da han os sover bedre nu... Men jeg tror det er en mental forberedelse påa blive mor, for det med at få sovet kan man godt skyde en hvid pil efter når baby kommer... Så tror kroppen prøver at forberede en... Smiler, men tro mig søde man vender sig mere og mere til det og når først dit lille vidunder er her er du ligeglad med alt andet. Kram til dig søde

Anmeld

19. april 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Ja det der med søvn det er da allerede ødelagt for mig

Man vågner hver gang man skal vende sig, kan ik ligge på ryggen eller maven Ik nok med at jeg vågner, næh nej det er for nemt! Lillefisen vågner oz når jeg vender mig, og så skal hun lige bøvle færdig før hun synes vi skal sove og så er jeg gerne vågnet så meget at det ik er nemt at falde i søvn igen! Udover det har jeg så forbandet meget uro i benene som gør det direkte ubehageligt at ligge på siden

Synes sgu ik det er for nemt det her babyhalløj

Kæmpe

Kan jeg trøste dig med at du ikke er den eneste

Anmeld

19. april 2012

Team Putte

Sille86 skriver:

Sådanne kan jeg også godt huske det fra min sidste graviditet, men lægger nok ikke så meget mærke til det da jeg jo har ham den store og han har haft nogle hårde første år med hensyn til søvn, så jeg føler i øjeblikket at jeg får sovet en del da han os sover bedre nu... Men jeg tror det er en mental forberedelse påa blive mor, for det med at få sovet kan man godt skyde en hvid pil efter når baby kommer... Så tror kroppen prøver at forberede en... Smiler, men tro mig søde man vender sig mere og mere til det og når først dit lille vidunder er her er du ligeglad med alt andet. Kram til dig søde

Jah kroppen forbereder sig men tænker at jeg kun er 31+1 så det behøver den sgu da ik begynde på allerede!

Håber virkelig min krop begynder at tænke; "4 timers søvn, kæft hvor er jeg frisk!" Hvis man kun er vant til at få 2

Anmeld

19. april 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Kæmpe

Kan jeg trøste dig med at du ikke er den eneste

Det hjælper lidt at vide man ik er alene om det

Bliver bare så fandens muggen når jeg ik sover ordentligt så kæresten går nogle hårde uger i møde hvis det bliver ved resten af graviditeten

Anmeld

19. april 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Det hjælper lidt at vide man ik er alene om det

Bliver bare så fandens muggen når jeg ik sover ordentligt så kæresten går nogle hårde uger i møde hvis det bliver ved resten af graviditeten

arbejder din kæreste, eller går han hjemme

for så kunne det hjælpe med en morfar inden han kom hjem

Det gør jeg for ikke at være sur og tvær når han er hjemme

Anmeld

19. april 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

arbejder din kæreste, eller går han hjemme

for så kunne det hjælpe med en morfar inden han kom hjem

Det gør jeg for ikke at være sur og tvær når han er hjemme

Han arbejder heldigvis

Det er ik altid så nemt at komme til at sove når det er lyst herhjemme. Vi har en kat der er speedy gonzales ligeså snart man ligger sig på sofaen med dynen   Og er det ik katten der er det så er det lillefisen der ik er samarbejdsvillig! Men altså kæresten siger oz det er okay med en lur når jeg er træt, og det er faktisk uanset hvornår det er, om han er hjemme eller ej. Det er bonus

Anmeld

19. april 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Han arbejder heldigvis

Det er ik altid så nemt at komme til at sove når det er lyst herhjemme. Vi har en kat der er speedy gonzales ligeså snart man ligger sig på sofaen med dynen   Og er det ik katten der er det så er det lillefisen der ik er samarbejdsvillig! Men altså kæresten siger oz det er okay med en lur når jeg er træt, og det er faktisk uanset hvornår det er, om han er hjemme eller ej. Det er bonus

Ja det er da lækkert

Det kan da være at missen vil putte sammen med dig

Anmeld

19. april 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Ja det er da lækkert

Det kan da være at missen vil putte sammen med dig

Gider missen kun hvis han bliver nusset samtidig og så snakker vi altså om 6 kg hankat der ligger og brummer lystigt imens, gerne op af maven så jeg kan nå ham og så har vi balladen med baby   Ingen har sagt livet skal være nemt

Anmeld

19. april 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Gider missen kun hvis han bliver nusset samtidig og så snakker vi altså om 6 kg hankat der ligger og brummer lystigt imens, gerne op af maven så jeg kan nå ham og så har vi balladen med baby   Ingen har sagt livet skal være nemt

hahah sikke noget festligt selvskab du har dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.