Søvn.. Hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Team Putte

Sille86 skriver:

Bare rolig det skal nok gå alt sammen... Det er jo slet ikke sikkert det når at blive et problem for dig... desuden er man jo også mere følsom og sårbar osv når man ikke får sovet, så selvom det kan virke som det mest uoverskuelige i verden i dag kan det hele have forandret sig i morgen.. Jeg har også dage hvor alt bare er noget L.....T smiler

Årh det er så sandt!

Kan godt mærke jeg er blevet mere følsom og har lettere til tårer over de mindste ting efter jeg er begyndt at sove dårligt Synes oz bare det er synd for kæresten for han får SÅ dårlig samvittighed når jeg græder, oz selvom han intet har haft med det at gøre. Så tuder jeg over at jeg skræller gulerødder og han kommer ud i køkkenet får han dårlig samvittighed over at jeg ik bare spurgte om han ville skrælle dem. Synes faktisk det er lidt svært når man altid har været MEGET selvstændig og nu ik rigtig er det mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Sille86

Team Putte skriver:

Årh det er så sandt!

Kan godt mærke jeg er blevet mere følsom og har lettere til tårer over de mindste ting efter jeg er begyndt at sove dårligt Synes oz bare det er synd for kæresten for han får SÅ dårlig samvittighed når jeg græder, oz selvom han intet har haft med det at gøre. Så tuder jeg over at jeg skræller gulerødder og han kommer ud i køkkenet får han dårlig samvittighed over at jeg ik bare spurgte om han ville skrælle dem. Synes faktisk det er lidt svært når man altid har været MEGET selvstændig og nu ik rigtig er det mere

Åh kan så godt følge dig... Det er os noget underligt noget.. Men det er os kun en periode.. Kan du os sidde og græde over en film, eller hvis du ser noget der er sørgeligt..? Sådanne ha jeg det i hvertfald.. Og overfor manden føler man sig utilstrækkelig og urimelig til tider...

Anmeld

19. april 2012

Team Putte

Sille86 skriver:

Åh kan så godt følge dig... Det er os noget underligt noget.. Men det er os kun en periode.. Kan du os sidde og græde over en film, eller hvis du ser noget der er sørgeligt..? Sådanne ha jeg det i hvertfald.. Og overfor manden føler man sig utilstrækkelig og urimelig til tider...

Efter jeg er blevet gravid kan jeg slet ik holde ud at se ting i tv der omhandler triste ting med børn eller forældre.. Sidder og stortuder til de unge mødre når de får fjernet deres børn. Ik fordi jeg nødvendigvis er uenig i situationen men fordi jeg føler jeg kan sætte mig ind i hvor forfærdeligt de må være som forældre Dyr i nød er jeg oz helt opløst over! De der dyrevelfærdsreklamer på tv er lavet for at lokke kvinder med graviditetshormoner i fedtefadet

Føler mig mega urimelig engang imellem, og kæresten før alt han overhoved kan for at få mig til at forstå at han ik tager det nært og han godt ved det er baby der gør det, men det hjælper bare ik rigtig

Anmeld

19. april 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Texas plejede førhen at sove på min mave, men nu kan jeg ik ligge på ryggen længere, han er for tung til maven og han gider heller ik når lillefisen bliver ved med at losse til ham når han endelig ligger der

Texas har altid sovet ved mine fødder om natten. Ovenpå dynen, det er super hyggeligt sover så dårligt når han kommer højere op i sengen for vi har dobbelt dyne.. Kæresten ligger og krammer dynen på den ene side af mig og katten ligger PÅ dynen på den anden side.. Så er man altså fanget

hehe det lyder ellers hyggeligt

Anmeld

19. april 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

hehe det lyder ellers hyggeligt

Når man krydrer det med at man vender sig i den her kuvert hver halve time og er bøvlet af maven så man næsten skal helt op og sidde for at vende sig, så er det sgu ik så hyggeligt igen

Anmeld

19. april 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Når man krydrer det med at man vender sig i den her kuvert hver halve time og er bøvlet af maven så man næsten skal helt op og sidde for at vende sig, så er det sgu ik så hyggeligt igen

kender det godt, jeg ligger inderst, altså op ad væggen

så har en radiator på den ene side og lille Anton på den anden. Han sover i arm, og i løbet af natten, får den møg kat vendt sig på tværs, så jeg ligger klinet op ad en is kold radiator

Anmeld

19. april 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

kender det godt, jeg ligger inderst, altså op ad væggen

så har en radiator på den ene side og lille Anton på den anden. Han sover i arm, og i løbet af natten, får den møg kat vendt sig på tværs, så jeg ligger klinet op ad en is kold radiator

Og man nænner ik at skubbe dyret væk så man selv kan ligge bedre!

Anmeld

19. april 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Og man nænner ik at skubbe dyret væk så man selv kan ligge bedre!

nej nemlig, og især fordi han er bare det kæreste når han sover iiih tænk sig at man nærmest kan blive helt forelsket i sin kat (ikke på den klamme måde)

Anmeld

19. april 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

nej nemlig, og især fordi han er bare det kæreste når han sover iiih tænk sig at man nærmest kan blive helt forelsket i sin kat (ikke på den klamme måde)

Forstår helt igennem hvad du mener

Man under sine dyr det bedste i livet, selv en bedre nattesøvn end man selv får

Anmeld

19. april 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Forstår helt igennem hvad du mener

Man under sine dyr det bedste i livet, selv en bedre nattesøvn end man selv får

nemig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.