Net-dating....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2009

trunte89

jeg mødte min kæreste på dating.dk for 26 mdr siden. Jeg synes, at det er en fin måde at møde andre mennesker på, når man som jeg er genert, og ikke bare går hen og snakker med folk.
Dog er der desværre RIGTIG mange fyre som kun har ét i hovedet.

Men der findes også andre - heldigvis.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2009

malou

Dennis og jeg mødte også hinanden på Dating.dk ( den er dog IKKE gratis, men ikke dyr). Jeg var lige blevet sepereret og skulle sådan set bare liiiige ind og kigge og have lidt løst bekendtskab.. hvilket jeg også søgte... men BANG, den anden date jeg var på var med Dennis og jeg var solgt. Det holdt lidt hårdt i de første 4 md.. både pga min skilsmisse, formegen gå i byen og aldersforskellen. + jeg boede hos mine forældre da min lejlighed skulle gøres indflytnings klar pga vandskade. Men vi blev alligevel forelsket og kunne ikke undvære hinanden selvom vi begge prøvede at det IKKe skulle være seriøst.. haha, ja godaw do Nu 2 år senere har vi 2 hunde, hus og victor på 5 md.. så ind på dating med dig!! Du behøver jo ikke springe ud i dates med det samme.. skriv med dem på afstand og når du selv er klar så prøv dig frem!! Jeg kan kun helt klart anbefale dating.dk

Glæder mig til at følge dit liv fremover.. smiler sødt.

knus malou

Anmeld

13. april 2009

LotteN

Jeg har aldrig prøvet det. men som de andre skriver, spring på hesten og prøv det, du har intet at miste... du kan som de skriver bare skrive med folk i starte, ingen grund til at mødes før du er klar til det...

Du får et med på vejen, er sikker på den rigtige venter på dig et sted ude i lille DK - sådan en dejlig mor som dig fortjener jo det bedste

Anmeld

13. april 2009

Honningblomst

Hej...
Jeg kan godt forstå du ikke gider netdating...jeg har prøvet og synes bestemt ikke det er mig. Mn for en masse breve og så skal man ellers sidde og sorterer udfra HVAD??
Netdating er gratis, god fornøjelse...jeg skal møde manden hvis jeg skal møde ham, og det bliver i hvert fald ikke over nettet.
Knus..

Anmeld

13. april 2009

solsikken41

Milla-Victoria's mor skriver:

Hejsa.

Jeg er træt af at alle siger jeg skal forsøge mig med net-dating, så nu vil jeg forsøge mig frem.

Nogen der kan dele ud af deres erfaringer med dette?? Både positive og negative!! ?

Jeg er meget kritisk hvad dette angår!! Jeg bryder mig ikke om at mødes med nogen jeg ikke har mødt. Nok mest af alt fordi min selvtillid måske ikke helt er som den burde, og jeg er nervøs for at de bliver skuffet!!

Hvor er det godt henne (helst gratis)!! ?

Knus Pernille

Hejsa..

Jeg fandt min nuværende kæreste på en datingside," Love".

Har haft profiler på nogle forskellige sider og har måtte kysse et par" frøer"
inden den rigtige dukkede op.
Så det kan lade sig gøre og nu venter vi en lille dreng sammen.

Så spring ud i det... og ha din mavefornemmelse med,så skal det nok gå.

Held og lykke

Pia.

Anmeld

13. april 2009

DK

Hej

Jeg har også været på netdating da jeg var omkring de 17-18 år. Dengang mest for sjov. Og det var det. Altså sjovt Jeg fik ingen seriøse kærester ud af det, men det var slet heller ikke det jeg ledte efter den gang. Tilgengæld fik jeg en masse sjove oplevelser. Jeg har ikke nogen dårlige erfaringer med det. Altså hvis man møder en mand på en bar, og så indvilligerer i en date næste lørdag, er han jo lige så "fremmed" som hvis man har mødt ham på dating.dk.

Man kan jo altid bare gå hjem, hvis det viser sig ikke at være noget. Og hvis du mødes med ham på en cafe/restaurant, så er det da så sikkert som det kan være.

Min bror har mødt hans dejlige kæreste gennem netdating.

Anmeld

13. april 2009

Loggidut

Hejsa.

Jeg er træt af at alle siger jeg skal forsøge mig med net-dating, så nu vil jeg forsøge mig frem.

Nogen der kan dele ud af deres erfaringer med dette?? Både positive og negative!! ?

Jeg er meget kritisk hvad dette angår!! Jeg bryder mig ikke om at mødes med nogen jeg ikke har mødt. Nok mest af alt fordi min selvtillid måske ikke helt er som den burde, og jeg er nervøs for at de bliver skuffet!!

Hvor er det godt henne (helst gratis)!! ?

Knus Pernille

du skal ikke lade dig presse ud i noget som helst!
Og slet ikke før du selv føler dig parat!
Når det er sagt så vil jeg da godt dele ud af min erfaring, og den er kun positiv...

Jeg var alene, på 5 år, med mine drenge, og så gik jeg på Jubii-chatten.
Ikke for at finde nogen fyr, mere for at snakke og sladre med andre, mænd som kvinder.
Så havde Michael været på min profil, bare for at kigge, og skrev så en note om at jeg da så meget sød ud, ja og jeg svarede ham så, og så begyndte vi at snakke.
Først over den åbne chat, så i enerum, så på messenger...og pludselig gik det op for mig han boede ret tæt på mig.
Vi snakkede over messenger som venner gennem rigtig lang tid.
Og en aften blev vi enige om at mødes, selfølgelig på et offentlig sted, så vi valgte musikkælderen i Aalborg, pinlige begge to...men føj for en herlig aften.
Det skal siges jeg inden da havde allieret mig med flere som viste hvor jeg skulle hen, endda min far, som var noget nysgerrig efter ham gutten!
ja vi mødtes så, drak os fulde, og fulgtes hjem i en taxi, han puttede mig stille og roligt (for jeg kunne næsten ikke stå på mine ben) og så sov han selv, uden der var mere i det.
Han begyndte så at fungere som en rigtig god ven, som oftere og oftere kom hjemme hos os, ungerne rendte tit nede hos ham, og snakkede med hans kat, og hjalp ham med at skrue på knallert...ja de lærte ham at kende som en god ven.

Jeg skulle så indlægges på sygehuset, med Christian, og der gik rent panik i Michael da han hørte der ville gå en månede før vi igen var hjemme, så han kørte os frem og tilbage, besøgte os hver eneste dag derude, og alt i alt tror jeg det var sundt for ham, at jeg ikke lige var i nærheden af ham...for pludselig en dag bippede min telefon med en besked om at han nok måtte se i øjnene at han ikke kunne leve uden mig...bingo...siden har vi været sammen, og ved gud om jeg ikke storelsker den mand.,

Man kan finde en rigtig god partner på nettet, og fungere man ikke som kærster, så kan det jo være man ihvertfald får det bedste venskab ud af det!

så hvis du føler dig parat, så smut på net-dating...eller bare på jubii-chatten!
Det er kun dig selv der sætter grænsen!

Anmeld

13. april 2009

Hellemor

Jeg mødte min mand på dating.dk for snart 4 år siden. Jeg boede dengang i Odense og han ved SLagelse. Efter 10 uger flyttede jeg over til ham. I december sidste år blev vi gift, og venter nu barn om 14 dage....

Så jeg kan kun anbefale at prøve, og bliv ikke skræmt hvis du ikke møder den eneste ene med det samme. Både min mand og jeg var på flere dates med andre inden vi mødte hinanden. Så bare klø på, drømmemanden er derude et sted..

Held og lykke..

Anmeld

13. april 2009

vanessa

Jeg synes du skal kaste dig ud i det.....for jeg har kun posetivt at sig om ...at finde en på nette...især dating .dk.
Men det kan godt tage tid, med at finde lige ham som passer til dig.
Så hold modet oppe......
Jeg har været på en del dates...uden held for at finde min prins.
Efter to år på datind.dk
Skrev han til mig...han kom fra vordinborg, pu-ha tænkte jeg det var langt væk.
Var da også i tvivl om jeg skulle møde ham ..men vi mødes og vi faldt totalt for hinanden....det var bare os to ...forever...
Nu skal vi flytte til vordinborg....
og venter hans første barn....til juni...så tage chancen....
Held og lykke med at finde ham.....

vanessa.

Anmeld

13. april 2009

Diana...

Først... Du er altså super smuk og har en super dejlig datte og sammen er i bare dobbelt super skønne og smukke så op med selvtilliden du jo piv fræk

Jeg har været på dating før mødte 2 fyre som absolut var et stort minus men der er så mange som finder deres mænd der og ja selvfølgelig er der mange tosser men hallo det er der sgu da os ude i den store verden Jeg synes klar du skal prøve det og hvis du ikke finder manden i dit liv kan det jo være du får en masse nye venner eller b-venner

Så det synes jeg da bare du skal springe dig ud i

Knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.