Net-dating....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.463 visninger
28 svar
0 synes godt om
12. april 2009

Mutti2

Hejsa.

Jeg er træt af at alle siger jeg skal forsøge mig med net-dating, så nu vil jeg forsøge mig frem.

Nogen der kan dele ud af deres erfaringer med dette?? Både positive og negative!! ?

Jeg er meget kritisk hvad dette angår!! Jeg bryder mig ikke om at mødes med nogen jeg ikke har mødt. Nok mest af alt fordi min selvtillid måske ikke helt er som den burde, og jeg er nervøs for at de bliver skuffet!!

Hvor er det godt henne (helst gratis)!! ?

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2009

Rasmine

Arj, come on, du er da pisse pæn...

Har (desværre ? ) ikke erfaring med det, sorry, ville bare sige du sku ta og få noget selvtillid, du er jo en lækker mor, med en lækker unge.

Anmeld

12. april 2009

Kvindemin

Milla-Victoria's mor skriver:

Hejsa.

Jeg er træt af at alle siger jeg skal forsøge mig med net-dating, så nu vil jeg forsøge mig frem.

Nogen der kan dele ud af deres erfaringer med dette?? Både positive og negative!! ?

Jeg er meget kritisk hvad dette angår!! Jeg bryder mig ikke om at mødes med nogen jeg ikke har mødt. Nok mest af alt fordi min selvtillid måske ikke helt er som den burde, og jeg er nervøs for at de bliver skuffet!!

Knus Pernille

Jeg kender desværre ikke til det.
Men ved man kan være heldig, min veninde og hendes net-dating, venter barn.
Ej det lød grimt, men du ved hvad jeg mener

Og stol på dig selv, du er rigtig køn.

- herfra

Anmeld

12. april 2009

Stumpen

For 6 år + det løse siden fandt jeg Karsten på ofir-chatten.. Ved ikke om det er det bedste sted, men det var det eneste sted som jeg chattede..

Jeg mødtes med 3 andre end Karsten og for mit vedkommende var det absolut ikke noget at skrive hjem om, de var noget kikset i det..
Jeg mødtes altid med dem et offentligt sted i første omgang..

Samme aften som jeg mødtes med Karsten begyndte vi at komme kærester og har været sammen lige siden

Så prøv, måske er det noget for dig, måske er det ikke..
Held og lykke..

Anmeld

12. april 2009

Mutti2

Mebach skriver:

Arj, come on, du er da pisse pæn...

Har (desværre ? ) ikke erfaring med det, sorry, ville bare sige du sku ta og få noget selvtillid, du er jo en lækker mor, med en lækker unge.

Hvor er du bare skøn Mebach. Det var ikke lige hvad jeg havde forventet, så jeg blev helt genert

Men tak skal du have.

STORT knus

Anmeld

12. april 2009

Mutti2

Chritinap skriver:

Jeg kender desværre ikke til det.
Men ved man kan være heldig, min veninde og hendes net-dating, venter barn.
Ej det lød grimt, men du ved hvad jeg mener

Og stol på dig selv, du er rigtig køn.

- herfra

Hahahaha... ja det lød da en lille smule forkert Men jeg ved hvad du mener

Jeg må da prøve at se om det er der min eneste ene venter

og tak skal du have

Knus Pernille

Anmeld

12. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Milla-Victoria's mor skriver:

Hejsa.

Knus Pernille

Jeg har haft profil et par steder igennem tiden, men jeg har aldrig fået andet end venner og et par enkelte b-venner ud af det Men flere af vennerne, har jeg da endnu Så det er fint.

MEN - jeg kender flere der er blevet gift af det, så bare pas på

Anmeld

13. april 2009

Miamaja

Ja, du er en rigtig kon ung kvinde og med et rigtig dejligt hjerte. det kan godt vaere du skal kysse nogle froer indtil du moder ham der er dig vaerdig men han skal nok komme, er jeg sikker paa

Anmeld

13. april 2009

Anja

Jeg mødte min dejlige mand gennem dating.dk for snart 4 år siden. Vi er nu lykkeligt gift og har to lækre unger

Var på dating.dk ca 2 mdr, så fandt han mig

Anmeld

13. april 2009

Lise

Hej Pernille,

Jeg mødte min kæreste på dating.dk for 4½ år siden...

Jeg synes det er en fin måde at møde nye mennesker på. Man skal dog bare være opmærksom på de mange tosser der er på disse sider. Men hvis man opfører sig lidt med omtanke, så går det fint

Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.