Net-dating....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2009

landskronagade

Jeg er lige blevet gift med den første og eneste mand, jeg nogensinde har netdatet. Vi fandt hinanden for snart 4 år siden, på soulmate.dk som er et seriøst sted for singler.
Måske var vi bare heldige, og måske var vi gode til at give det rigtige indtryk af hvem vi var og hvad vi søgte, for vi fandt hinanden lige med det samme.

Du har intet at miste og alt at vinde, ved at begive dig ud i net-junglen, så bare kom igang. Jeg forventede intet andet end at få én på opleveren og det fik jeg.

Vi var begge meget ærlige med os selv lige fra starten, hvilket gjorde at vi ikke blev overraskede da vi endelig mødtes. Samtidig brugte vi megen humor, især på de første dates. Der opstår keglede situationer, når man ikke kender hinanden så godt, så smil og humor løsnede op for vores usikkerhed.

Som sagt, så er vi lige blevet gift og venter vores første barn, og sådan kan det jo gå, når man risikerer og vover noget her i livet.

Pøj med det, jeg håber det lykkes for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2009

Lusi

Har aldrig været den der har scoret i byen, da jeg bedre kunne lide at bruge netdating.
Du snakker med folk og lære dem nogenlunde at kende og mødes så med dem..
Synes jeg bare var fedt og har haft det meget sjovt med det gennem tiden, men nu har jeg mødt min mand..Over nettet.. og har den dejligeste prinsesse med ham, så det er et overstået kapitel for mig..
Men jeg vil bare sige, NYD DET, pas godt på dig selv og brug det med omtanke!!!
Håber du finder prinsen på den hvide hest

Anmeld

13. april 2009

Lusi

Lige en sidste ting så mødte vi hinanden på netdate..
Brugte også ofirchatten, men har aldrig mødt nogle over der, kun snakket, hvis jeg brugte den..
Den er ikke så seriøs, efter min mening og det er uden billeder og alt det der, så er meget nemmere at lyve derinde, end det er på de andre sider, hvor der er billede på og lidt tekst om dig selv

Anmeld

13. april 2009

Kaufie

Min mand og jeg fandt også hinanden på dating.dk.

Anmeld

13. april 2009

Tro på dig selv.

Milla-Victoria's mor skriver:

Hejsa.

Jeg er træt af at alle siger jeg skal forsøge mig med net-dating, så nu vil jeg forsøge mig frem.

Nogen der kan dele ud af deres erfaringer med dette?? Både positive og negative!! ?

Jeg er meget kritisk hvad dette angår!! Jeg bryder mig ikke om at mødes med nogen jeg ikke har mødt. Nok mest af alt fordi min selvtillid måske ikke helt er som den burde, og jeg er nervøs for at de bliver skuffet!!

Hvor er det godt henne (helst gratis)!! ?

Knus Pernille

Min kærste og jeg fandt også hinanden på dating, og har nu en lille pige sammen..... Så kærligheden kan findes der inden..... Held og lykke med det....

Susanne.

Anmeld

15. april 2009

LauraLW

sjovt som alle næsten møder hinanden på dating.dk... Jeg har mødt min kæreste på match.com. - godt nok ikke gratis, men synes det er et meget federe sted end dating.. på en måde mere seriøst. Selvfølgelig er der en masse tåber derinde, men jeg oplevede at der heldigvis også er rigtig mange dejlige "normale" mænd, og du kan sidde hjemme i sofaen og vælge hvem du vil have kontakt med, og hvem der umiddelbart ikke passer dig.

Jeg synes ikke du skal gøre det hvis du grundlæggende ikke synes det kunne være sjovt og spændende. - Men hvis du er lidt nysgerrig, så spring ud i det. Du lærer rigtig meget om dig selv, da du pludselig skal forholde dig til dig selv, dine mål, drømme og værdier på skrift.

Held og lykke med det.

Laura

Anmeld

15. april 2009

MariaMus

Sjovt at så mange har mødtes via netdating, jeg prøvede det for sjov efter et langt forhold og havde ikke forventet andet end lidt sjov og ballade...
Nu har vi så en søn på 9 uger og skal gidtes til sommer :-)
Det var også på match.

Anmeld

17. april 2009

Lone Jakobsen

kan også kun anbefale netdating.
jeg prøvede et par forskellige.... men farmerdating.dk var stedet hvor jeg fandt min mand.... og nej det er ikke kun for landmænd.... for det er ingen af os. vi havde bare begge to fået det anbefalet fordi det sku være nemmere at finde rundt i.
det er ikke specielt dyrt og dengang havde det ikke så mange brugere.... så det var lidt nemmere at overskue.
han var min første netdate...og skønt vi lige havde brug for en pause for at finde ud af om det virkelig skulle være os to.... jamen så er vi idag gift og venter barn til juni.
så vær ærlig, pas på dig selv og følg dine fornemmelser.

Anmeld

18. april 2009

Lullaby

Mødte min mand igennem netdating for ca 5 år siden Så det fungerer altså. Men mit råd til dig er at tag hvad der bliver sagt med et gram salt. Mange derinde pynter en hel masse så derfor kan man møde nogle der ikke helt er hvad de så ud til at være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.