Cream mod straekmaerker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

lilledittemor

1234567890 skriver:

du er bare saa hjaelpsom! kommer du snart til Kreta og besoeger mig? juli stopper jeg med arbejdet... 

Selvfølgelig hvornår får i kønnet at vide?

Det ville jeg GERNE!!! sagde det til manden for ikke særlig længe siden - han kunne slet ikke forstå at han ikke skulle med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Gravid2012

Ditte_Marie skriver:

Det ville jeg GERNE!!! sagde det til manden for ikke særlig længe siden - han kunne slet ikke forstå at han ikke skulle med

jeg er her ogsaa altid for dig hvis du har nogen spoergsmaal.. ja det kunne vaere hygge bare sig til hvis du ser nogen billetter der ser interessant ud, saa jeg kan fortaelle dig hvornaar jeg faar besoeg, for faar 2 besoeg denne sommer.. saa i ikke kommer paa samme tid, saa jeg faar tid til dig

Anmeld

18. april 2012

Gravid2012

Ditte_Marie skriver:

... og koennet faar vi at vide d. 27 april

Anmeld

18. april 2012

lilledittemor

1234567890 skriver:

jeg er her ogsaa altid for dig hvis du har nogen spoergsmaal.. ja det kunne vaere hygge bare sig til hvis du ser nogen billetter der ser interessant ud, saa jeg kan fortaelle dig hvornaar jeg faar besoeg, for faar 2 besoeg denne sommer.. saa i ikke kommer paa samme tid, saa jeg faar tid til dig

Tak

Åh, du ved slet ikke hvor meget jeg gerne ville ned til varmen og bare dase på stranden med dig det kunne være vildt hyggeligt.

Ihhhhhh ! Glæder mig til at høre hvad det er for en du gemmer på

Anmeld

18. april 2012

Gravid2012

Ditte_Marie skriver:

Tak

Åh, du ved slet ikke hvor meget jeg gerne ville ned til varmen og bare dase på stranden med dig det kunne være vildt hyggeligt.

Ihhhhhh ! Glæder mig til at høre hvad det er for en du gemmer på

ja og spise graesk mad

Anmeld

18. april 2012

lilledittemor

1234567890 skriver:

ja og spise graesk mad

Tsatziki

Eller hvordan det nu staves

Anmeld

18. april 2012

Gravid2012

Ditte_Marie skriver:

Tsatziki

Eller hvordan det nu staves

jeg tanekte lige netop paa det samme !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.