Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har lige vaeret paa apoteket, for at kigge paa cream mod straekmaerker. De er godt lidt dyre, saa taenker bare paa om de virker.... er der nogen andre trick mod straekmaerker, har faaet et raad om Johnson Baby Oil man kan smoere paa maven. Har i nogen raad ? og hvad gjorder i?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
1234567890 skriver: Har lige vaeret paa apoteket, for at kigge paa cream mod straekmaerker. De er godt lidt dyre, saa taenker bare paa om de virker.... er der nogen andre trick mod straekmaerker, har faaet et raad om Johnson Baby Oil man kan smoere paa maven. Har i nogen raad ? og hvad gjorder i?
Du kan absolut intet gøre What so ever.. Det er arveligt betinget, Men hvis du får så kan du bruge bio oil bagefter det gør at de ikke er så syneligt men vent ca 4-6 måneder efter fødsel
jeg følger lige med her
Månsson skriver: Du kan absolut intet gøre What so ever.. Det er arveligt betinget, Men hvis du får så kan du bruge bio oil bagefter det gør at de ikke er så syneligt men vent ca 4-6 måneder efter fødsel
okay snoeft men tak dit raad
1234567890 skriver: okay snoeft men tak dit raad
Ja det er bare træls men hellere vide det så man ik køber sig fattig i ting som ik virker, men smør maven alligevel det gir go kontakt til baby Så lidt
Princesspigen skriver: jeg følger lige med her
det skal du vaere velkommen til..
Hjælpet det virkelig. har den derhjemme men har været for doven til at bruge den
mor:) skriver: Hjælpet det virkelig. har den derhjemme men har været for doven til at bruge den
Lidt.. Bruger den dog mest på nogle gamle ar og der syntes jeg det har gjord en kæmpe forskel.. Så tror bare man ska blive ved
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128