Cream mod straekmaerker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Månsson skriver:

Lidt.. Bruger den dog mest på nogle gamle ar og der syntes jeg det har gjord en kæmpe forskel.. Så tror bare man ska blive ved

hmm ja det skal jeg måske tage mig sammen til

bruger du den morgen og aften?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

L&V

mor:) skriver:

hmm ja det skal jeg måske tage mig sammen til

bruger du den morgen og aften?

Faktisk kun aften syntes ik jeg har tid om morgenen.. Men mine strækmærker er jo os ret nye så vil hellere gi dem tid til at blive lyse selv også bruge olien senere

Anmeld

18. april 2012

Gravid2012

Kofoed. skriver:

Brugte det ikke fast, desværre, men når jeg gjorde, så blev de mindre tydelige og der kom ikke nye og de gammel voksede ikke. Brugte matas mave creme, koster 40-50 kroner.

lyder godt

Anmeld

18. april 2012

Månsson skriver:

Faktisk kun aften syntes ik jeg har tid om morgenen.. Men mine strækmærker er jo os ret nye så vil hellere gi dem tid til at blive lyse selv også bruge olien senere

okay. mine strækmærker er stadig synlige men de er blevet mindre synlige med tiden så er det måske nu jeg skal i gang

nu kommer jeg lige med et super dumt spørgsmål: nu bliver det jo snart sommer. tror du sol hjælper lidt. Man bliver jo brun så måske de også får lidt farve...

Anmeld

18. april 2012

L&V

okay. mine strækmærker er stadig synlige men de er blevet mindre synlige med tiden så er det måske nu jeg skal i gang

nu kommer jeg lige med et super dumt spørgsmål: nu bliver det jo snart sommer. tror du sol hjælper lidt. Man bliver jo brun så måske de også får lidt farve...

Det hjælper rigtig meget syntes jeg

Anmeld

18. april 2012

Månsson skriver:

Det hjælper rigtig meget syntes jeg

iiihhhh hvor godt at høre. jeg har længe gået og tænkt det og ville ikke spørge nogen for jeg var sikker på at det så ville være det dummeste jeg har spurgt. hehe

Anmeld

18. april 2012

L&V

iiihhhh hvor godt at høre. jeg har længe gået og tænkt det og ville ikke spørge nogen for jeg var sikker på at det så ville være det dummeste jeg har spurgt. hehe

he he jeg tror jeg vinder 1. premien for dum herinde

Anmeld

18. april 2012

LR85

1234567890 skriver:

Har lige vaeret paa apoteket, for at kigge paa cream mod straekmaerker. De er godt lidt dyre, saa taenker bare paa om de virker.... er der nogen andre trick mod straekmaerker, har faaet et raad om Johnson Baby Oil man kan smoere paa maven. Har i nogen raad ? og hvad gjorder i?

de sælger du møder, vil jo sælge dig produkter, fordi de er sælgere.

Der er ingen reel forskning der viser a creme vil have effekt.

Det er genetisk bestemt og man er selvfølgleig mere ramt hvis man tager mange kilo på over meget kort tid.

Så kort og godt, NEj. Det virker ikke

Anmeld

18. april 2012

Månsson skriver:

he he jeg tror jeg vinder 1. premien for dum herinde

hehe. tror ikke jeg har set nogle dumme spørgsmål fra dig, men synes egentlig du har svaret på flere af mine efterhånden

Anmeld

18. april 2012

L&V

hehe. tror ikke jeg har set nogle dumme spørgsmål fra dig, men synes egentlig du har svaret på flere af mine efterhånden

Arh men så ska jeg da lige sende dig mit fantastiske svar til en jeg engang skrev til Helt galt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.