Cream mod straekmaerker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Månsson skriver:

Arh men så ska jeg da lige sende dig mit fantastiske svar til en jeg engang skrev til Helt galt

Hehe. Jamen venter spændt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Pige2009

1234567890 skriver:

Har lige vaeret paa apoteket, for at kigge paa cream mod straekmaerker. De er godt lidt dyre, saa taenker bare paa om de virker.... er der nogen andre trick mod straekmaerker, har faaet et raad om Johnson Baby Oil man kan smoere paa maven. Har i nogen raad ? og hvad gjorder i?

Skal vi nu ikke lige slå det fast med et syvtommersøn - der er ingen cremer, der hjælper mod strækmærker. Enten får man dem, eller også gør man ikke!  Det andet er ren ammestuesnak

Anmeld

18. april 2012

lilledittemor

Jeg brugte mave olie fra Matas og så en god fed creme.

Jeg fik MANGE røde strækmærker under min pubertet, men ingen under graviditeten.

Der var dog kommet nogle enkelte hvide under navlen, men det kan næsten ikke ses. Specielt hvis man ikke ved de er der.
De kunne også først ses efter fødslen, da maven trak sig sammen.

Du siger bare hvis jeg skal sende noget ned til dig

Anmeld

18. april 2012

Gravid2012

Ditte_Marie skriver:

Jeg brugte mave olie fra Matas og så en god fed creme.

Jeg fik MANGE røde strækmærker under min pubertet, men ingen under graviditeten.

Der var dog kommet nogle enkelte hvide under navlen, men det kan næsten ikke ses. Specielt hvis man ikke ved de er der.
De kunne også først ses efter fødslen, da maven trak sig sammen.

Du siger bare hvis jeg skal sende noget ned til dig

super hvornaar begyndte du at bruge den?

Anmeld

18. april 2012

lilledittemor

1234567890 skriver:

super hvornaar begyndte du at bruge den?

Med det samme og da den voksede var det to gange om dagen.

Anmeld

18. april 2012

Ciss

1234567890 skriver:

Har lige vaeret paa apoteket, for at kigge paa cream mod straekmaerker. De er godt lidt dyre, saa taenker bare paa om de virker.... er der nogen andre trick mod straekmaerker, har faaet et raad om Johnson Baby Oil man kan smoere paa maven. Har i nogen raad ? og hvad gjorder i?

Jeg har hele tiden hørt, at man bare kan glemme den creme, for strækmærkerne opstår så dybt nede, at den ikke har effekt uanset. Om det passer, ved jeg selvfølgelig ikke....

Jeg savnede svaralternativet "nej, og jeg fik næsten ingen strækmærker", så jeg stemte blankt. Kun nogen i dag næsten usynlige i BH-højde.

Jeg tror, det har mere med genetik og kropstilstand at gøre end creme.....

Anmeld

18. april 2012

Gravid2012

Ditte_Marie skriver:

Med det samme og da den voksede var det to gange om dagen.

og hvor meget koster den? kiggede paa en hernede, kostede 210 kr for 150 ml.. syntes det var lidt dyrt for mig

Anmeld

18. april 2012

chael

Man kan INTET gøre!!

Og cremerne er REN pengemaskine!!

Det er underhuden der revner og derned kan ingen cremer trænge ind.

Det kan mindskes med laser når man har født.

*C

Anmeld

18. april 2012

chael

Baagøe skriver:

Skal vi nu ikke lige slå det fast med et syvtommersøn - der er ingen cremer, der hjælper mod strækmærker. Enten får man dem, eller også gør man ikke!  Det andet er ren ammestuesnak

Anmeld

18. april 2012

Pige2009

chael skriver:

Men morsomt at så mange tror, de kan smøre med creme for at afhjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.