Vi din barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

Tennamor

Team Putte skriver:

Teutonia monsun S

Faldt for at den er så nem at styre med drejehjul foran Prisen er lidt pebret, 6400 kr for barnevogn uden nogle former for ekstra udstyr. Ingen lift, ingen pusletaske, intet regnslag eller fluenet, det er ren rå barnevogn men den er fantastisk!

Hopper med på denne vogn. Vi synes den var så god, at vi også købte klapvognen i den "serie".

Jeg var lidt i tvivl om drejehjul ville være godt, men synes det har fungeret perfekt for os. Jeg bruger den mest til bykørsel, men har også haft den med i skoven uden problemer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

Bb3031

Vi har en Trille Alu Fix i sort m. hør inderfor.

Vi har INTET negativt at fortælle om den 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. maj 2012

Sakris

TbCp skriver:

Til vores datter havde vi

Emmaljunga Big Star Supreme - i en grøn farve (ikke lige den på billedet)

Til vores knægt har vi købt Bilkas Safe perfomance, på tilbud til 1500kr

Vi har været og er rigtig glade for begge modeller

Wow, den er ellers godt nok flot i den grønne!

Hvorfor skildte I jer af med den?

Anmeld

6. maj 2012

Sakris

Vi har en Mikado/ flaip-flap kombivogn og en basson som "altanbarnevogn". Basson barnevognen er købt brugt og er bestemt ikke fantastisk.

Efter vi har fået punterfri dæk på kombivognen er vi bare super glade for den. Tror desværre dog klapvognsdelen er for lille til at hun kan bruge den til hun er 3!

Anmeld

6. maj 2012

TbCp

Sakris skriver:

Wow, den er ellers godt nok flot i den grønne!

Hvorfor skildte I jer af med den?

Det var så ikke lige helt den grønne farve, men næsten...

Da min datter startede i børnehave skulle hun ikke bruge den mere og vi troede ikke vi skulle have flere børn, så vi solgte den

Anmeld

6. maj 2012

mor2011_

vi har den og jeg elsker den 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. maj 2012

Team Putte

Tennamor skriver:

Hopper med på denne vogn. Vi synes den var så god, at vi også købte klapvognen i den "serie".

Jeg var lidt i tvivl om drejehjul ville være godt, men synes det har fungeret perfekt for os. Jeg bruger den mest til bykørsel, men har også haft den med i skoven uden problemer.

Vores er så ikke taget i brug endnu men jeg glæder mig så meget til at trille byen tynd med den

Anmeld

7. maj 2012

Laulund87

TbCp skriver:

Det var så ikke lige helt den grønne farve, men næsten...

Da min datter startede i børnehave skulle hun ikke bruge den mere og vi troede ikke vi skulle have flere børn, så vi solgte den

Nu er der jo stor prisforskel på de to vogne. Når du har haft begge, synes du så mange skal ofre pengene på en Emmaljunga eller kan man lige så godt købe Bilka modellen?

Anmeld

7. maj 2012

TbCp

Laulund87 skriver:

Nu er der jo stor prisforskel på de to vogne. Når du har haft begge, synes du så mange skal ofre pengene på en Emmaljunga eller kan man lige så godt købe Bilka modellen?

Det vil jeg ikke svare på endnu

Vi har kun brugt den 1 mds. tid, men indtil videre er vi rigtig godt tilfredse med den

Anmeld

7. maj 2012

Laulund87

TbCp skriver:

Det vil jeg ikke svare på endnu

Vi har kun brugt den 1 mds. tid, men indtil videre er vi rigtig godt tilfredse med den

Nej okay det kan jeg godt se, men det lyder jo lovende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.