Vi din barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Her er min lækre OdderVogn, den er på alder med mig.
Har nemlig selv lagt i den
Havde min mor ikk gemt den havde jeg selv været på jagt efter en OdderVogn da jeg skulle bruge barnevogn. Fordi jeg ved den kan holde til noget, og er super lækker..
Pris mæssig, og efter en elevløn havde jeg dog nok været fornuftig og havde derfor valgt en Trille vogn, med giraffer i+ store hjul. Er helt for elsket i den vogn.
Men jeg har min elskede OdderVogn..

Jeg har lige sendt et billed med af min klapvogn også, da jeg har brugt den mest. Den kunne nemlig være i bilen, uden at skulle skilles total ad, som fx barnevognen skal..
Havde liften fra barnevognen (ikke original lift) i klapvognen da min datter var lille, og det gået fint

God barnevogns jagt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

TbCp

Til vores datter havde vi

Emmaljunga Big Star Supreme - i en grøn farve (ikke lige den på billedet)

Til vores knægt har vi købt Bilkas Safe perfomance, på tilbud til 1500kr

Vi har været og er rigtig glade for begge modeller

Anmeld

6. maj 2012

AndreasMor84

Jeg har en Trille Gigant i brun med giraffer indeni. Den er SÅ sød Valgte den pga., at den havde vundet TÆNK test, den er let og billig. Vi gav 5000 kr for den og med i prisen var lift, pusletaske, dyne og pude, 1 sæt sengetøj, madrasser til lift og barnevogn, insektnet og regnslag

Har INTET at klage over med den overhovedet

Anmeld

6. maj 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Tak fordi i vil vise jeres barnevogne.

Kan se de fleste af jer har Emmaljunga og vi har kigget på Emmaljunga Big star på uniq, men synes bare ofte man ser og høre Emmaljunga der hænger? Ved ikke om jeg tør købe sådan en dyr barnevogn hvis den begynder at hænge, så vil jeg heller have en billig 

Jeg har en LÆKKER odder victory og den hænger IKKE. Den er støttet hele vejenrundt om kassen og er lige så lækker som da vi købte den for snart 2 år siden

Det er magen til den på billedet, dog på x-dream stel

Anmeld

6. maj 2012

Maja_4000

Vi havde en Odder Zip på X-dream stel .. Elskede den ! Den blev desværre stjålet da vores datter lige var blevet et år , og vi købte så en klapvogn i stedet .. Til nr. 2 tror jeg bare vi nøjes med klapvogn med lift/citybag

Har kun lige det her billede med barn på også Hehe

Anmeld

6. maj 2012

JacobsMoar

Vi har en Simo, som vi har været glade for, men en evt næste gang vil vi have City bag eller quadro lift til vores Emmaljunga klapvogn.. Vi har brugt klapvognen meget mere end barnevognen så den kunne vi egentlig godt have undværet..  

Anmeld

6. maj 2012

OverTheRainbow

Anonym skriver:

Tak fordi i vil vise jeres barnevogne.

Kan se de fleste af jer har Emmaljunga og vi har kigget på Emmaljunga Big star på uniq, men synes bare ofte man ser og høre Emmaljunga der hænger? Ved ikke om jeg tør købe sådan en dyr barnevogn hvis den begynder at hænge, så vil jeg heller have en billig 

hejsa! jeg har en emmaljunga der er små 2 år gammel ( købte den brugt)... Og nu hænger den en anelse.. Det er et lille irritationsmoment for mig, nok mest fordi jeg synes det ser grimt ud

tror det er fordi stellet på emmaljunga ikke dækker hele barnevognskassen som på fx. Odder! Der er næsten "støtte" hele vejen rundt. 

Men jeg er alligevel drønglad for min emmaljunga 

Anmeld

6. maj 2012

JH12

Vores lækre Oddervogn - Enjoy

Anmeld

6. maj 2012

banditten2011

Her har vi en Emmaljunga big star supreme limited edition white croc og jeg elsker den 

vil til hver en tid vælge Emmaljunga  har os samme mærke i klapvogn og glæder mig os til at komme ud og trille med den

Anmeld

6. maj 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar 

Så har vi valgt hvilken barnevogn vi skal have og det bliver en Odder Zip på x-dream stel. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.