Anonym skriver:
Hej 
Vi synes det er en jungle at skulle vælge barnevogn.
Derfor vil vi gerne se jeres 
I må meget gerne fortælle fordele og ulemper?
Og hvorfor i lige netop valgte den barnevogn 
Jeg har haft 4, men har dog kun billede af de to af dem..

Jeg havde først en odder olympia soft på det klassiske sorte stel.. det var en tung vogn, og den punkterede altid..
Så købte jeg en emmaljunga big star supreme på uniq stellet, og har faktisk ikke nogen ulemper ved den vogn overhovedet, og fortryder rigtig meget at jeg solgte den da jeg gjorde.. Men den blev solgt fordi jeg ikke følte vi brugte den, det fortrød jeg så bagefter og købte så en gammel basson..
Og mage til noget lort skal man lede længe efter, det var det værste jeg nogensinde har ejet, og jeg skal aldrig have en basson igen..
jeg gav den faktisk væk som karnevalsvogn, så dårlig var den..
Så købte jeg en odder på X-dream II stellet, og den var også rigtig god, men igen oplevede jeg at hjulene hele tiden punkterede, og så synes jeg den er træls at skille af i forhold til emmaljungaen.. For ved odderen er der to låse man skal have fri, og så skal man derefter løfte kassen fri af 2 låse mere, og så kan man lægge stellet sammen.. du kan altså ikke skille vognen ad med en hånd bare, eller fra samme side, du skal rundt om vognen.. jeg synes det var besværligt..
Emmaljungaen er meget nemmere at skille af, der er to låse som du klikker op, og det kan du gøre på samme tid og fra den ene side af vognen.. så jeg synes den er meget lettere at skille af..

Men du får lige billede af min emmaljunga og min odder