Vi din barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.412 visninger
51 svar
0 synes godt om
13. april 2012

Anonym trådstarter

Hej 

Vi synes det er en jungle at skulle vælge barnevogn. 

Derfor vil vi gerne se jeres 

I må meget gerne fortælle fordele og ulemper?
Og hvorfor i lige netop valgte den barnevogn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

B&J

jeg har en simo barnevogn.. den er let at køre med og ja den er super fin og god inden negative ting om den overhovede det var den vi havde rådtil dengang og den kostede 3000kr i ønskebørn...

men næste gang vil jeg havde en emmaljunga med punkt frie dæk

men der for købe jeg en emmaljunga punktfrie dæk klapvogn istedet så klapvognen kan stå ved DP og vi bruger klapvognen her hjemme

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. april 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg har en simo barnevogn.. den er let at køre med og ja den er super fin og god inden negative ting om den overhovede det var den vi havde rådtil dengang og den kostede 3000kr i ønskebørn...

men næste gang vil jeg havde en emmaljunga med punkt frie dæk

men der for købe jeg en emmaljunga punktfrie dæk klapvogn istedet så klapvognen kan stå ved DP og vi bruger klapvognen her hjemme

Den ser fin og ud fra det du siger lyder det som en god vogn

Sidder lige og kigger på den lige nu og prisen er også fin 

Anmeld

13. april 2012

L&V

Anonym skriver:

Hej 

Vi har en rikke mai scandia vogn.. Vi købte den fordi den havde en fin pris og de ting vi ønsker og har behov for.. Jeg har ikke fundet nogle ulemper endnu

Anmeld

13. april 2012

Isaac's mor

Min smukke barnevogn

Anmeld

13. april 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Hej 

Teutonia monsun S

Faldt for at den er så nem at styre med drejehjul foran Prisen er lidt pebret, 6400 kr for barnevogn uden nogle former for ekstra udstyr. Ingen lift, ingen pusletaske, intet regnslag eller fluenet, det er ren rå barnevogn men den er fantastisk!

Anmeld

13. april 2012

Anonym trådstarter

Tak fordi i vil vise jeres barnevogne 

Anmeld

13. april 2012

B&J

Anonym skriver:

Den ser fin og ud fra det du siger lyder det som en god vogn

Sidder lige og kigger på den lige nu og prisen er også fin 

Ja den er super fin den fejler ingen ting overhovede...

og sjovt for da jeg købte den for 2år siden kostede den 4000kr så have de sat den ned til 3500 også lige den dag vi købte den uden vi viste det kostede den 3000kr hihihihi

også blev den sat op til 6000kr nu har jeg lige været inde og se på deres hjemme side den er sat ned til 4000kr hihiihih så skægt

Anmeld

13. april 2012

eliasogmor

Anonym skriver:

Hej 

her er vores nye vogn til lillebror, en emmaljunga polar , og jeg valgte denne , fordi jeg havde emmaljunga til min søn også.... og da jeg solgte den var den som ny... nu har jeg så valgt den med det nye stel... så håber jeg bliver lige så glad for denne...

Anmeld

13. april 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Hej 

Jeg har haft 4, men har dog kun billede af de to af dem..

Jeg havde først en odder olympia soft på det klassiske sorte stel.. det var en tung vogn, og den punkterede altid..

Så købte jeg en emmaljunga big star supreme på uniq stellet, og har faktisk ikke nogen ulemper ved den vogn overhovedet, og fortryder rigtig meget at jeg solgte den da jeg gjorde.. Men den blev solgt fordi jeg ikke følte vi brugte den, det fortrød jeg så bagefter og købte så en gammel basson..
Og mage til noget lort skal man lede længe efter, det var det værste jeg nogensinde har ejet, og jeg skal aldrig have en basson igen..
jeg gav den faktisk væk som karnevalsvogn, så dårlig var den..
Så købte jeg en odder på X-dream II stellet, og den var også rigtig god, men igen oplevede jeg at hjulene hele tiden punkterede, og så synes jeg den er træls at skille af i forhold til emmaljungaen.. For ved odderen er der to låse man skal have fri, og så skal man derefter løfte kassen fri af 2 låse mere, og så kan man lægge stellet sammen.. du kan altså ikke skille vognen ad med en hånd bare, eller fra samme side, du skal rundt om vognen.. jeg synes det var besværligt..

Emmaljungaen er meget nemmere at skille af, der er to låse som du klikker op, og det kan du gøre på samme tid og fra den ene side af vognen.. så jeg synes den er meget lettere at skille af..

Men du får lige billede af min emmaljunga og min odder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.