Vi din barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

lycly

blomst84 skriver:

På de nye Odder vogne er der også stof i bunden

Er det rigtigt? Ej forstår det ikke, kan ikke se hvorfor man vælger at lave stof i bunden, det andet af metal fungerer jo fint og er bedre, hvis man spørger mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Morgensol

LunaLykke skriver:

Er det rigtigt? Ej forstår det ikke, kan ikke se hvorfor man vælger at lave stof i bunden, det andet af metal fungerer jo fint og er bedre, hvis man spørger mig

Vi havde en emmaljunga med stofkurv til vores den ældste, nu har vi en Odder med metalkurv og hold da magle hvor jeg savner min stofkurv! Der kan ingenting være i stålkurven fordi den er så lav. Altså tingene vælter simpelthen ud over kanten  Jeg savner den så meget at jeg overvejer at bestille en stofkurv fra Odder!  

Anmeld

13. april 2012

Røverdatter

Vi har en Condor, som jeg har arvet fra min storesøster, og så har vi en original Odder som står på vores altan. Den er fra start 90'erne så den er riiiimelig gammel, men den kører fint og jeg brugte den i starten, men kan bedre lide at køre med vores Condor - den er meeeget lettere.

Kan desværre ingen billeder finde af Condor'en.

Vores altan-vogn fra Odder ligner meget denne vogn på billedet - vores er dog helt blå.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. april 2012

blomst84

LunaLykke skriver:

Ja lige præcis ! Blev os en anelse skuffet da jeg så stoffet under min Odder barnevogn 

Anmeld

14. april 2012

Anonym trådstarter

Tak fordi i vil vise jeres barnevogne.

Kan se de fleste af jer har Emmaljunga og vi har kigget på Emmaljunga Big star på uniq, men synes bare ofte man ser og høre Emmaljunga der hænger? Ved ikke om jeg tør købe sådan en dyr barnevogn hvis den begynder at hænge, så vil jeg heller have en billig 

Anmeld

14. april 2012

MIWULA

Vi har en Emmaljunga uniq og er RIGTIG glad for den den eneste ulempe jeg kan komme på er den har en stang mellem stellet lige over varerkurven. Men vi har bil så vi bruger ikk rigtig barnevogn når vi handler så det er nok mest trist hvis man handler meget med barnevognen.

Anmeld

14. april 2012

projekt-ønskebarn

Her er vores barnevogn, vi har endnu ikke fået den hjem endnu, da jeg først har termin til Juli, men den ser ud som på billedet. 

Det er en Odder og jeg glæder mig meget til at komme ud og trille med den

Anmeld

14. april 2012

*A*

Odder Twin Zip

Anmeld

14. april 2012

Anonym trådstarter

Tak 

Jeg er stadig i tvivl 

Anmeld

5. maj 2012

Mom2

Anonym skriver:

Tak fordi i vil vise jeres barnevogne.

Kan se de fleste af jer har Emmaljunga og vi har kigget på Emmaljunga Big star på uniq, men synes bare ofte man ser og høre Emmaljunga der hænger? Ved ikke om jeg tør købe sådan en dyr barnevogn hvis den begynder at hænge, så vil jeg heller have en billig 

De kommer kun til at hænge hvis ikke de bliver brugt rigtigt!
F.eks. har jeg set flere som sætte tunge indkøbsposer i fodenden og så er det jo klart at den vil begynde at hænge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.