Den vildeste uge!!!.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Maria-s

Pipkukkeren skriver:

Ihh tillykke - det er da godt nok mange vidunderlige ting på bare en uge!!

Line

Taaak Ja det er så, det er NÆSTEN heller ikke til at rumme, livet er heeerligt lige nu  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Sofia

Det er et rigtig lækkert hus Maria. Og hvis jeg må tale rent ud af posen: DET ER 1000 GANGE BEDRE AT BO I TRÆDEN END BRÆDSTRUP! Jeg tror virkelig I bliver glade for jeres valg!

Anmeld

19. april 2012

Sofia

Og i øvrigt JA, Tønning Træden friskole er et rigtig godt sted, og helt sikkert et langt bedre valg til Noah end Brædstrup skole. Eneste minus ved Tønning Træden er vel at I skal have to biler? Og så kan jeg ikke huske om man kan handle der?

Anmeld

19. april 2012

AnneBJ

Øøøøj et lækkert hus!!! Det er godt nok fint!! Endnu engang stort tillykke med det hele! 

Anmeld

19. april 2012

Maria-s

Sofia skriver:

Og i øvrigt JA, Tønning Træden friskole er et rigtig godt sted, og helt sikkert et langt bedre valg til Noah end Brædstrup skole. Eneste minus ved Tønning Træden er vel at I skal have to biler? Og så kan jeg ikke huske om man kan handle der?

Taaak Jamen vi skal have 2 biler uanset hvad, så det gør ikke nogen forskel. Nej der er ikke indkøbsmuligheder i Træden, men altså; der ER jo ikke rent langt til Brædstrup og jeg køre igennem der hver dag hjem fra arbejde, så mon ikke det nok skal lade sig gøre?

Uhhhhh vi GLÆDER OS BARE SÅ MEGET!!!!

Anmeld

19. april 2012

Maria-s

Sofia skriver:

Det er et rigtig lækkert hus Maria. Og hvis jeg må tale rent ud af posen: DET ER 1000 GANGE BEDRE AT BO I TRÆDEN END BRÆDSTRUP! Jeg tror virkelig I bliver glade for jeres valg!

Det tror jeg også vi gør Har bare den helt rigtige mavefornemmelse denne her gang. Det havde jeg ikke helt med det i Brædstrup

Anmeld

19. april 2012

Mettemus

Ej hvor er det et FEDT hus Maria! Helt klart også min stil med nyt køkken, bad osv. Hvornår kan i flytte ind og flytter i lige ind eller er der noget der skal fixes først?

Ih jeg kan slet ikke komme mig over hvor romantisk han er. Godt du ikke fik fat i ringen, så han kunne overraske dig rigtigt. Han må havde været dødnervøs

Anmeld

19. april 2012

DK

Stort stort tillykke!!

Huset ser vildt lækkert ud. Bare helt nyistandsat! Sååå fedt! Og da også mega billigt! Jeg kan godt forstå at du var nervøs over at flashe det for meget her på www

Træden er en dejlig by! Jeg er med Eva på at du helt sikkert bliver glad for IKKE at bo i Brædstrup. Så er det bare afsted og ringe til friskolen og få Noah skrevet op, så han får en plads!

Anmeld

19. april 2012

Maria-s

Mettemus skriver:

Ej hvor er det et FEDT hus Maria! Helt klart også min stil med nyt køkken, bad osv. Hvornår kan i flytte ind og flytter i lige ind eller er der noget der skal fixes først?

Ih jeg kan slet ikke komme mig over hvor romantisk han er. Godt du ikke fik fat i ringen, så han kunne overraske dig rigtigt. Han må havde været dødnervøs

Vi kan flytte ind 1. August og der er ikke rigtig noget der skal gøres. Måske males lidt, men DET er da til at overskue

Hehe ja jeg er også MEGA glad for jeg ikke ødelage overraselsen hihi det tror jeg også han var, men han skjulte det DÆME godt!!

Anmeld

19. april 2012

Sofia

DK skriver:

Stort stort tillykke!!

Huset ser vildt lækkert ud. Bare helt nyistandsat! Sååå fedt! Og da også mega billigt! Jeg kan godt forstå at du var nervøs over at flashe det for meget her på www

Træden er en dejlig by! Jeg er med Eva på at du helt sikkert bliver glad for IKKE at bo i Brædstrup. Så er det bare afsted og ringe til friskolen og få Noah skrevet op, så han får en plads!

Præcis - skriv ham op STRAKS!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.