Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hoooold nu OP der er sket meget de sidste par dage!!
Jeg er helt færdig og derfor bliver dette også ret så kort, men jeg er NØDT TIL at dele det med jer
Vi har fundet vores drømmehus! Vi flytter til Træden lige udenfor Brædstrup den 1. August. Vi mangler stadig at underskrive papirerne, men de har sagt JA vores bud!!!
Link kommer når papirerne ER underskrevet
Ooooooooogggggg!......... bumbumbumbumbum
Manden faldte på knæ i går ved åen i Århus efter vi havde været ude at spise hyggelig middag på kæresteaften
VI SKAL GIIIIIFTESSS!!!!
Han friede til mig med den ring jeg har fået at min mormor da Noah blev født. Det er min mormors vielsesring hvor der står deres dato og min afdøde morfars navn i. En mand der betød så evigt meget for mig. Den har han fået sat 6 små brillianter i og pudset op og den er blevet SÅ SMUK
Jeg er så lykkelig
Alt falder bare på plads nu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ihh Maria hvor er det bare fantastisk det hele - TILLYKKE!!!! Hvor er jeg glad på jeres vegne! Kom med billeder - af det fantastiske hus, den smukke og romantiske ring (way to go husbonni to be!)!!!
Knuuuus!
Kæmpestort tillykke med alle de gode ting der skal ske!!! Skal vi ikke se et link til huset?Høre om I har sat en dato?Kirke eller rådhus??
Iiiiiiihh! Giv mig info!!
Skønt... Tillykke med et hele!
Jeg er afhængig af bryllupper.
Bor lige over for en populær kirke, så jeg sniger mig tit ind på bagerste stolerække, når der er vielse. Jeg bliver rørt hver evig eneste gang...
(vil også gerne se huset...)
Knus
IAH skriver: Bor lige over for en populær kirke, så jeg sniger mig tit ind på bagerste stolerække, når der er vielse. Jeg bliver rørt hver evig eneste gang...
Ahaha hvor er du god!! Jeg har kun været til ét kirkebryllup hele mit liv, men det var bare så stort alligevel.... Jeg stjæler muligvis din "ide" ....
Huhuuu tillykke... med det hele... det er SÅ fedt at blive gift... vi talte om at blive skilt - så gift - så skilt - så gift... meeen så ryger det magiske nok.
Sejt frieri... må man være lidt misundelig, på mandens kreativitet... han må være venstrehåndet.
Glæder mig til at se link til hytten!!!
Iiiiihhh tillykke Maria! Hvor er det dejligt det hele! Tillykke tillykke!!
Gør det!
Man bliver i godt humør heeeele weekenden! Det er det gode ved sommeren. Så er der minimum et bryllup hver lørdag i "min" kirke
IAH skriver: Gør det! Man bliver i godt humør heeeele weekenden! Det er det gode ved sommeren. Så er der minimum et bryllup hver lørdag i "min" kirke
Hvordan ved man at der er bryllup? - hvis man nu ikke bor liiiige over for?
TILLYKKE!!!!!!! Hvor er det bare romantisk!
Og tillykke med huset - Træden er en hyggelig lille by. Eksisterer Tønning Træden friskole stadig? Vil se billeder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128