Mettemus skriver:
Eiiihh hvor er den bare fin! Heldigt at du kan passe den også? (eller det kan man måske få lavet om på? Jeg har vist ikke en eneste ring der ikke er købt i H&M, så min viden på det område er sparsom)
Jeg kan simpelthen ikke komme mig over hvor imponeret jeg er over, at din mand har været så romantisk
. Havde du slet ikke luret noget som helst og haft bare en lille smule mistanke - opdaget at ringen var væk eller sådan noget?
Han har fået den udvidet lidt. Det havde jeg ønsket mig i fødselsdagsgave af ham. Det var som sagt min mormors, som jeg fik da Noah blev født og indtil nu har jeg bare gået med den rundt om halsen fordi den var for lille. Jeg har gået og undret mig over hvorfor det tog SÅÅÅÅÅÅ LANG TID at få den ring lavet, men manden min (eller kommende!!
) sagde at hun havde ret travlt og så havde hun været syg, blablablabla.... Så jeg har bare tænkt, jamen jeg får den vel på et tidspunkt?????...
Da vi gik ned mod Åen inde i århus der om aftenen gik han med sin hånd i lommen og jeg gik med min arm i hans. På et tidspunkt vil jeg stikke min hånd ned til hans for at holde i hånd, men DET må jeg ikke og lige dér slog det mig kort; Guuuud mon han har min ring i lommen og vil fri til mig???. Men så slog jeg det hen igen, fordi jeg sletslet ikke regnede med at han kunne finde på det
-men det KU han

HOV og her lige et link til huset! -Nu tøt jeg godt for vi skal ned og skrive under på fredag!!
Så med mindre den fornyet tilstandsrapport lige pludselig skulle indeholde 50 nye punkter, så er vi "husejere" (eller vi har i hvert fald skrevet under) ved en 14-15 tiden på fredag
VIIIIIILLDDTTTTT!!!! Mig der bare IKKE skulle eje et hus igen. Hmmm man har en mening, til man tager en ny 
http://www.edc.dk/Sag/?Pid=87100195
God aften til alle jer DEJLIGE KVINDER!! 
Anmeld