Den vildeste uge!!!.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

Maria-s

Rødhætte skriver:

Kæmpe tillykke!! Sikke en fantastisk dejlig uge.. Glæder mig til at se billeder af huset

Taaak

Billeder kommer så snart underskriften er i hus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Lilje82

Maria-s skriver:

Hoooold nu OP der er sket meget de sidste par dage!!

Jeg er helt færdig og derfor bliver dette også ret så kort, men jeg er NØDT TIL at dele det med jer

Vi har fundet vores drømmehus! Vi flytter til Træden lige udenfor Brædstrup den 1. August. Vi mangler stadig at underskrive papirerne, men de har sagt JA vores bud!!!

Link kommer når papirerne ER underskrevet

Ooooooooogggggg!......... bumbumbumbumbum

Manden faldte på knæ i går ved åen i Århus efter vi havde været ude at spise hyggelig middag på kæresteaften

VI SKAL GIIIIIFTESSS!!!!

Han friede til mig med den ring jeg har fået at min mormor da Noah blev født. Det er min mormors vielsesring hvor der står deres dato og min afdøde morfars navn i. En mand der betød så evigt meget for mig. Den har han fået sat 6 små brillianter i og pudset op og den er blevet SÅ SMUK

Jeg er så lykkelig

Alt falder bare på plads nu

Ih TILLYKKEEEEEE Hvor er det dog fantatisk

Anmeld

15. april 2012

IAH

AnneBJ skriver:

Hvordan ved man at der er bryllup? - hvis man nu ikke bor liiiige over for?

Av, der rammer du en stor fejl ved den danske folkekirke... Du kunne sikkert ringe til kordegnen og spørge, selvom de måske symes det er lidt sært.

Gad egentlig vide om det er forbudt at crashe vielser?... 

Anmeld

15. april 2012

Maria-s

IAH skriver:

Av, der rammer du en stor fejl ved den danske folkekirke... Du kunne sikkert ringe til kordegnen og spørge, selvom de måske symes det er lidt sært.

Gad egentlig vide om det er forbudt at crashe vielser?... 

Det er det ikke så vidt jeg ved. Kirken er jo offentligt rum Den eneste der kan "lukke" kirken er vist dronningen tror jeg

Anmeld

15. april 2012

Maria-s

Lilje82 skriver:

Ih TILLYKKEEEEEE Hvor er det dog fantatisk

Tak JA DET ER SÅ SINDSYGT FANTASTISK!!!

Anmeld

15. april 2012

Line Højdal

Ihh tillykke - det er da godt nok mange vidunderlige ting på bare en uge!!

Line

Anmeld

16. april 2012

Mettemus

Maria-s skriver:

Taaaakkk!!! JA det er bare så fantastisk!! SÅ fantastisk at vi NÆSTEN ikke tør tro på det!!

Så billeder af huset må I lige vente med, indtil det er endeligt på plads (selvom det HIGER i mig for at flashe vores drømmehus!! )

Men her er lige et par billeder af min fantastiske ring

Eiiihh hvor er den bare fin! Heldigt at du kan passe den også? (eller det kan man måske få lavet om på? Jeg har vist ikke en eneste ring der ikke er købt i H&M, så min viden på det område er sparsom)

Jeg kan simpelthen ikke komme mig over hvor imponeret jeg er over, at din mand har været så romantisk. Havde du slet ikke luret noget som helst og haft bare en lille smule mistanke - opdaget at ringen var væk eller sådan noget?

Anmeld

18. april 2012

Maria-s

Mettemus skriver:

Eiiihh hvor er den bare fin! Heldigt at du kan passe den også? (eller det kan man måske få lavet om på? Jeg har vist ikke en eneste ring der ikke er købt i H&M, så min viden på det område er sparsom)

Jeg kan simpelthen ikke komme mig over hvor imponeret jeg er over, at din mand har været så romantisk. Havde du slet ikke luret noget som helst og haft bare en lille smule mistanke - opdaget at ringen var væk eller sådan noget?

Han har fået den udvidet lidt. Det havde jeg ønsket mig i fødselsdagsgave af ham. Det var som sagt min mormors, som jeg fik da Noah blev født og indtil nu har jeg bare gået med den rundt om halsen fordi den var for lille. Jeg har gået og undret mig over hvorfor det tog SÅÅÅÅÅÅ LANG TID at få den ring lavet, men manden min (eller kommende!! ) sagde at hun havde ret travlt og så havde hun været syg, blablablabla.... Så jeg har bare tænkt, jamen jeg får den vel på et tidspunkt?????...

Da vi gik ned mod Åen inde i århus der om aftenen gik han med sin hånd i lommen og jeg gik med min arm i hans. På et tidspunkt vil jeg stikke min hånd ned til hans for at holde i hånd, men DET må jeg ikke og lige dér slog det mig kort; Guuuud mon han har min ring i lommen og vil fri til mig???. Men så slog jeg det hen igen, fordi jeg sletslet ikke regnede med at han kunne finde på det -men det KU han

HOV og her lige et link til huset! -Nu tøt jeg godt for vi skal ned og skrive under på fredag!!  Så med mindre den fornyet tilstandsrapport lige pludselig skulle indeholde 50 nye punkter, så er vi "husejere" (eller vi har i hvert fald skrevet under) ved en 14-15 tiden på fredag VIIIIIILLDDTTTTT!!!! Mig der bare IKKE skulle eje et hus igen. Hmmm man har en mening, til man tager en ny

http://www.edc.dk/Sag/?Pid=87100195

God aften til alle jer DEJLIGE KVINDER!!

Anmeld

18. april 2012

piadas

Maria-s skriver:

Han har fået den udvidet lidt. Det havde jeg ønsket mig i fødselsdagsgave af ham. Det var som sagt min mormors, som jeg fik da Noah blev født og indtil nu har jeg bare gået med den rundt om halsen fordi den var for lille. Jeg har gået og undret mig over hvorfor det tog SÅÅÅÅÅÅ LANG TID at få den ring lavet, men manden min (eller kommende!! ) sagde at hun havde ret travlt og så havde hun været syg, blablablabla.... Så jeg har bare tænkt, jamen jeg får den vel på et tidspunkt?????...

Da vi gik ned mod Åen inde i århus der om aftenen gik han med sin hånd i lommen og jeg gik med min arm i hans. På et tidspunkt vil jeg stikke min hånd ned til hans for at holde i hånd, men DET må jeg ikke og lige dér slog det mig kort; Guuuud mon han har min ring i lommen og vil fri til mig???. Men så slog jeg det hen igen, fordi jeg sletslet ikke regnede med at han kunne finde på det -men det KU han

HOV og her lige et link til huset! -Nu tøt jeg godt for vi skal ned og skrive under på fredag!!  Så med mindre den fornyet tilstandsrapport lige pludselig skulle indeholde 50 nye punkter, så er vi "husejere" (eller vi har i hvert fald skrevet under) ved en 14-15 tiden på fredag VIIIIIILLDDTTTTT!!!! Mig der bare IKKE skulle eje et hus igen. Hmmm man har en mening, til man tager en ny

http://www.edc.dk/Sag/?Pid=87100195

God aften til alle jer DEJLIGE KVINDER!!

Årh, det er et lækkert hus!

Lige min stil både køkken, bad, have osv. Nemt, stilrent og en dejlig nem have!

Fedt - tillykke igen med det hele! Kan godt forstå, du glæder dig til at flytte ind i det hus!

Anmeld

18. april 2012

Maria-s

piadas skriver:

Årh, det er et lækkert hus!

Lige min stil både køkken, bad, have osv. Nemt, stilrent og en dejlig nem have!

Fedt - tillykke igen med det hele! Kan godt forstå, du glæder dig til at flytte ind i det hus!

Tak søde Pia Ja det er lige os det hus. Masser af plads, 2 badeværelser, et dejligt køkken, hyggelig pejs, vi kan flytte lige ind, der skal ikke først laves en masse. Stor, men nem have hvor jeg kan få plantet lidt frugtbuske og frugt træer og Kim kan få sit drivhus Og såer der stadig plads til fodboldmål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.