Den vildeste uge!!!.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

piadas

Tillykke tillykke!

Hold da op - sikke et par dage!

Jeg vil også se huset  - og mit detektiv-gen har selvfølgelig været inde for at se, om jeg kan finde det, men der er jo mere end ét hus til salg i Træden! Så kan jeg jo ikke regne ud, hvilket det er!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Marco2

Nej hvor vildt. Fedt og stort tillykke.

ryllup og drømmehus. SÅ kan det da vist ikke blive bedre.

Knus

Anmeld

13. april 2012

Rødhætte

Maria-s skriver:

Hoooold nu OP der er sket meget de sidste par dage!!

Jeg er helt færdig og derfor bliver dette også ret så kort, men jeg er NØDT TIL at dele det med jer

Vi har fundet vores drømmehus! Vi flytter til Træden lige udenfor Brædstrup den 1. August. Vi mangler stadig at underskrive papirerne, men de har sagt JA vores bud!!!

Link kommer når papirerne ER underskrevet

Ooooooooogggggg!......... bumbumbumbumbum

Manden faldte på knæ i går ved åen i Århus efter vi havde været ude at spise hyggelig middag på kæresteaften

VI SKAL GIIIIIFTESSS!!!!

Han friede til mig med den ring jeg har fået at min mormor da Noah blev født. Det er min mormors vielsesring hvor der står deres dato og min afdøde morfars navn i. En mand der betød så evigt meget for mig. Den har han fået sat 6 små brillianter i og pudset op og den er blevet SÅ SMUK

Jeg er så lykkelig

Alt falder bare på plads nu

Kæmpe tillykke!! Sikke en fantastisk dejlig uge.. Glæder mig til at se billeder af huset

Anmeld

13. april 2012

Maria-s

Mettemus skriver:

Ihh Maria hvor er det bare fantastisk det hele - TILLYKKE!!!! Hvor er jeg glad på jeres vegne! Kom med billeder - af det fantastiske hus, den smukke og romantiske ring (way to go husbonni to be!)!!!

Knuuuus!

Taaaakkk!!! JA det er bare så fantastisk!! SÅ fantastisk at vi NÆSTEN ikke tør tro på det!!

Så billeder af huset må I lige vente med, indtil det er endeligt på plads (selvom det HIGER i mig for at flashe vores drømmehus!! )

Men her er lige et par billeder af min fantastiske ring

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. april 2012

Maria-s

AnneBJ skriver:

Kæmpestort tillykke med alle de gode ting der skal ske!!!

Skal vi ikke se et link til huset?

Høre om I har sat en dato?

Kirke eller rådhus??

Iiiiiiihh! Giv mig info!!

Taaak!!

Link kommer når papirerne ER underskrevet (jeg TØR simpelthen ikke før!!!)

Datoen er ikke helt på plads endnu. Det kommer an på budget hovedsageligt, om det bliver her til sen efterår eller foråret 2013 (for det bliver IKKE først til næste sommer, der skulle jeg da gerne være med dej i ovnen, so to speak )

KIRKE!! JEg glææææææder mig til at gå op ad kirkegulvet med Kim ventende oppe for enden

Kjolen regner jeg med selv at skulle sy

Så meget andet info er der ikke rigtig endnu her 2 dage efter han friede

Anmeld

13. april 2012

Maria-s

IAH skriver:

Skønt... Tillykke med et hele!

Jeg er afhængig af bryllupper. 

Bor lige over for en populær kirke, så jeg sniger mig tit ind på bagerste stolerække, når der er vielse. Jeg bliver rørt hver evig eneste gang... 

(vil også gerne se huset...)

Knus

Tak

Jeg eeeeeelsker også bryllupper!  Der er så meget glæde sådan en dag. Og jeg synes det er SÅ smukt at man gir sig til hinanden, -i medgang OG modgang. Jeg glææææder mig til at "rigtigt" kunne sige min mand 

Anmeld

13. april 2012

Maria-s

Carina87 skriver:

Iiiiihhh tillykke Maria! Hvor er det dejligt det hele! Tillykke tillykke!!

Taaaak!!! Det er bare SÅ vildt og surrealistisk ligenu oven i mit hoved

VI SKAL GIIIIFTEEEES!!!!!

Anmeld

13. april 2012

Maria-s

Sofia skriver:

TILLYKKE!!!!!!! Hvor er det bare romantisk!

Og tillykke med huset - Træden er en hyggelig lille by. Eksisterer Tønning Træden friskole stadig? Vil se billeder

Taaak!

Ja skolen eksitere stadig, med børnehave og SFO tilknyttet og jeg har hørt en del godt om den

Billeder kommer, når underskrift er i hus!

Anmeld

13. april 2012

Maria-s

piadas skriver:

Tillykke tillykke!

Hold da op - sikke et par dage!

Jeg vil også se huset  - og mit detektiv-gen har selvfølgelig været inde for at se, om jeg kan finde det, men der er jo mere end ét hus til salg i Træden! Så kan jeg jo ikke regne ud, hvilket det er!

Tak Pia

Hehe ja jeg TÆNKTE NOK at mindst DU ville søge når jeg skrev bynavnet, så HAVDE overvejet at jeg bare ville skrive udenfor Brædstrup. Meeeeen som du selv siger så ER der flere huse til salg der, sååååå.... Ej jeg er bare lidt über nervøs for at det skal falde i vasken lige til allersidst fordi der kunne være nogen andre der fik øjene op for huset og bød OVER og "stjal" huset, så det  ikke bliver vores alligevel. Så derfor.... -JAJAJAJAJA jeg har paranoya (staves) på, jeg ved det. Men for FILAN det hele er bare NÆSTEN for godt til at være sandt lige nu!!

Anmeld

13. april 2012

Maria-s

Marco2 skriver:

Nej hvor vildt. Fedt og stort tillykke.

ryllup og drømmehus. SÅ kan det da vist ikke blive bedre.

Knus

Taaaak

Nej det tror jeg sgu heller ikke det kan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.