Jeg er sko"narkoman" ! Er der noget du shopper amok?! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

Muffin_girl

4xGreve skriver:

Ja det er det nemlig... For der får vi løn igen + der skal vi holde bettemands barndåb og der kan mine gamle kondisko nok heller ikke holde mere, efter min graviditet føltes det som om jeg går rundt i mandens str. 47 hehe... Fik dem vidst udviget temmelig meget

Hahha .. Ja sådan er det jo nogle gange .. Så må du hellere få købt et par nye ..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Mumto3

come2 skriver:

Jeg er helt modsat

Jeg shopper rengøringsmidler tjaa en mærkelig ting

Haha....det gør min mand også! Er ved at blive vanvittig af at snart alle skabene i bryggerest er fyldt med rengøringsmidler. Når der er tilbud køber han gerne 10 dunke med hjem, ellers nøjes han med 2-3 stykker. Selvom han bruge meget rengøringsmiddel, så bruger han altså ikke SÅ meget, men han kan slet ikke klare tanken om at skulle gøre rent en dag og vi så er udgået fra et eller andet.

Anmeld

12. april 2012

MortilElias2010

Ja, har jeg penge så køber jeg en masse mad - altså vores køkkenskabe er ikke tomme, heller ikke fryseren eller køleskabet, men det der der giver lidt ekstra som jeg kan forberede til om aftenen til min mand, min søn og jeg selv. SÅ kan jeg lide at være i køkkenet ellers plejer manden at stå derude  Det ender gerne i tre retters middage  elsker det.

Anmeld

12. april 2012

Muffin_girl

MortilElias2010 skriver:

Ja, har jeg penge så køber jeg en masse mad - altså vores køkkenskabe er ikke tomme, heller ikke fryseren eller køleskabet, men det der der giver lidt ekstra som jeg kan forberede til om aftenen til min mand, min søn og jeg selv. SÅ kan jeg lide at være i køkkenet ellers plejer manden at stå derude  Det ender gerne i tre retters middage  elsker det.

HAhah .. Ja vores skuffer og skabe er mega proppede .. Det vælter altid ud

3 RETTER !! 

har du en ekstra stol ? Jeg vil da gerne spise ved jer 

Anmeld

12. april 2012

MortilElias2010

AalborgPigen skriver:

HAhah .. Ja vores skuffer og skabe er mega proppede .. Det vælter altid ud

3 RETTER !! 

har du en ekstra stol ? Jeg vil da gerne spise ved jer 

Det har vi da  

Vil lige tilføje at det er MIG, i undertegnede, der laver tre retters mad når jeg har shoppet amok i madvarer  he he. Manden gør det så gerne ved mærkedagene. Han er en eminent kok også selvom det ikke bliver til tre retter.

Anmeld

12. april 2012

Muffin_girl

MortilElias2010 skriver:

Det har vi da  

Vil lige tilføje at det er MIG, i undertegnede, der laver tre retters mad når jeg har shoppet amok i madvarer  he he. Manden gør det så gerne ved mærkedagene. Han er en eminent kok også selvom det ikke bliver til tre retter.

Hva for noget mad laver du så? Det lyder dælme godt Og dejligt med en mand der er god i et køkken  

Anmeld

12. april 2012

4xGreve

AalborgPigen skriver:

Hahha .. Ja sådan er det jo nogle gange .. Så må du hellere få købt et par nye ..  

Nemlig og glæææder mig hehe

Anmeld

12. april 2012

Muffin_girl

4xGreve skriver:

Nemlig og glæææder mig hehe

Kan jeg SØRME godt forstå  

Anmeld

12. april 2012

4xGreve

AalborgPigen skriver:

Kan jeg SØRME godt forstå  

Anmeld

12. april 2012

come2

Mumto3 skriver:

Haha....det gør min mand også! Er ved at blive vanvittig af at snart alle skabene i bryggerest er fyldt med rengøringsmidler. Når der er tilbud køber han gerne 10 dunke med hjem, ellers nøjes han med 2-3 stykker. Selvom han bruge meget rengøringsmiddel, så bruger han altså ikke SÅ meget, men han kan slet ikke klare tanken om at skulle gøre rent en dag og vi så er udgået fra et eller andet.

Jeg fik også et chock da jeg skulle flytte.

Havde en 4-5 stykker af hver slags rengøringsmiddel. puha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.