Jeg er sko"narkoman" ! Er der noget du shopper amok?! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

Muffin_girl

ulleby skriver:

Hvor vildt!!!!!!!!

Ja .. Jeg er så glade for dem  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

twinny

Ka+Ma=Be skriver:

Hvad har i væddet om?  Prisen? hehe.

De er fra Deichmann

Hehe.... Nej dog ikk....

Min mand hholder med FCN og jeg med Brøndby, så væddede vi om hvem der vandt og det gjorde brøndby, såååå lige et par stiletter til mig....

Anmeld

12. april 2012

4xGreve

AalborgPigen skriver:

Endnu en ... Jubiiiiiii .. Vi kan lave en klub 

Jeg er med... Desværre har der ikke været mange sko køb på det seneste men ved der ihvertfald bliver købt et par til maj... Men puha hvor kan jeg få mange timer til at gå bare at surfe på nette og kigge på sko og "lege" at jeg shopper!

Anmeld

12. april 2012

Ka+Ma=Be

twinny skriver:

Hehe.... Nej dog ikk....

Min mand hholder med FCN og jeg med Brøndby, så væddede vi om hvem der vandt og det gjorde brøndby, såååå lige et par stiletter til mig....

Haha Ja ok! Det er altid dejligt at vinde - og få flere sko  

(selvom jeg er stor FCK fan hæhæ) 

Anmeld

12. april 2012

Muffin_girl

4xGreve skriver:

Jeg er med... Desværre har der ikke været mange sko køb på det seneste men ved der ihvertfald bliver købt et par til maj... Men puha hvor kan jeg få mange timer til at gå bare at surfe på nette og kigge på sko og "lege" at jeg shopper!

Hvorfor lige til maj ?  

Ja det er så dejligt at kigge på sko, og lade som om  

Anmeld

12. april 2012

Guldimaven

Tøj til min kommende søn! Kunne shoppe i evigheder til ham! der er SÅ meget pænt!

Anmeld

12. april 2012

Muffin_girl

Guldimaven skriver:

Tøj til min kommende søn! Kunne shoppe i evigheder til ham! der er SÅ meget pænt!

Ja man kan jo gå helt amok til de små bebser  

Anmeld

12. april 2012

jydeinden

AalborgPigen skriver:

Ja jeg er nok nødt til at indse noget ... Jeg er afhængig af sko ... MASSER AF SKO ! Og sådan har det ALTID været ..... 

Dette er de seneste på sko reolen ... I LOVE THEM 

Er der noget du er helt afhængig af ? 

afhængig, og afhængig, det er måske så meget sagt, men kan godt lide at købe cder og dvder.. og vi kan godt lide at købe brætspil til at hygge med.. 

Anmeld

12. april 2012

Guldimaven

AalborgPigen skriver:

Ja man kan jo gå helt amok til de små bebser  

Ja for sulan! Har godt nok brugt mange penge på alt muligt til ham!  og kan finde mange mange flere ting, jeg bare syntes han må eje!

Anmeld

12. april 2012

Muffin_girl

jydeinden skriver:

afhængig, og afhængig, det er måske så meget sagt, men kan godt lide at købe cder og dvder.. og vi kan godt lide at købe brætspil til at hygge med.. 

Vi har lige købt vores første brætspil .. Håber at vi en dag kan få den lille samling udvidet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.