Jeg er sko"narkoman" ! Er der noget du shopper amok?! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2012

Muffin_girl

Sally-Slingshot skriver:

Jeg shopper ikke (længere) amok. Jeg samler derimod på penge ;-) Spøg til side. Da jeg var yngre købte jeg nyt tøj HVER uge. Også gerne sko. Men køber sjældent noget til mig selv længere.. Køber tilgengæld både sko og tøj til bonusbørnene, specielt hvis det er på tilbud. Så køber jeg det i et par størrelser større end de er også får de det med hjem når de kan passe det. Det er smart, kan næsten altid udvide deres garderober når de går en størrelse op. Hihi

Det er vist min største svaghed. Så er der alt det andet, men det er ikke så slemt

Ja hvem samler ikke på penge ?  

Ja nu har jeg ingen børn, som jeg kan bruge penge på ... Men ellers kunne jeg sagtens gå amok. Men det er godt nok smart at du køber lidt større.. Så du altid kan udvide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Muffin_girl

Sally-Slingshot skriver:

Kondiskoene er rigtig pæne! Hvor har du mon købt dem henne? ;-)

Begge par er købt fra Ellos.. Til kun 230 kr i ALT  

Anmeld

15. april 2012

Muffin_girl

-Sigrid- skriver:

... Cola 

Vi har altid noget med i indkøbskurven når vi kommer ud fra en hvilken som helst butik 

Sikke en sjov afhægighed .: Men meget typisk  

Jeg elsker også COLA !  

Anmeld

15. april 2012

-Sigrid-

AalborgPigen skriver:

Sikke en sjov afhægighed .: Men meget typisk  

Jeg elsker også COLA !  

Anmeld

16. april 2012

Savannah

AalborgPigen skriver:

Ja hvem samler ikke på penge ?  

Ja nu har jeg ingen børn, som jeg kan bruge penge på ... Men ellers kunne jeg sagtens gå amok. Men det er godt nok smart at du køber lidt større.. Så du altid kan udvide

Det tror jeg alle gør, i større eller mindre grad

Nej jeg ved heller ikke hvordan det skal gå når jeg selv bliver mor  Så går det nok ikke så let med at samle på penge længere. Haha.

Men ja, det er super smart. Det fungerer rigtig godt. Ofte giver jeg ikke mere end 50,- pr del også er der pludselig mange penge sparet. Og selvom de ikke bor her fast, er det fint at kunne bidrage med andet end en check hver måned. Det her er lidt mere til at tage og føle på, for børnene

Tak for tippet med Ellos.. Det er godt nok billigt! Hvordan er størrelserne på deres sko??

Anmeld

16. april 2012

emsaroto

Ja tøj til Oskar hahah

Anmeld

16. april 2012

Muffin_girl

Sally-Slingshot skriver:

Det tror jeg alle gør, i større eller mindre grad

Nej jeg ved heller ikke hvordan det skal gå når jeg selv bliver mor  Så går det nok ikke så let med at samle på penge længere. Haha.

Men ja, det er super smart. Det fungerer rigtig godt. Ofte giver jeg ikke mere end 50,- pr del også er der pludselig mange penge sparet. Og selvom de ikke bor her fast, er det fint at kunne bidrage med andet end en check hver måned. Det her er lidt mere til at tage og føle på, for børnene

Tak for tippet med Ellos.. Det er godt nok billigt! Hvordan er størrelserne på deres sko??

Nej så forsvinder pengene nok hurtigt  

Ja det har du helt ret i Så bliver børnene glade .. De ser jo ikke det andet på samme måde ... 

Jeg tror størrelserne er meget normale .. Jeg bruger normalt 36, og nogle gange 37 i sneakers.. Og jeg købte dem i 37. Begge par.. Og de passer ok.. En lille bitte smule for store.. Men absolut ikke MEGET !  

Anmeld

16. april 2012

Savannah

AalborgPigen skriver:

Nej så forsvinder pengene nok hurtigt  

Ja det har du helt ret i Så bliver børnene glade .. De ser jo ikke det andet på samme måde ... 

Jeg tror størrelserne er meget normale .. Jeg bruger normalt 36, og nogle gange 37 i sneakers.. Og jeg købte dem i 37. Begge par.. Og de passer ok.. En lille bitte smule for store.. Men absolut ikke MEGET !  

Lige præcis, min kærestes datter fik et par nye bukser i weekenden. Det er ihvertfald et år siden jeg købte dem, 25 kr gav jeg! og hun var lykkelig. Perfekt

Okay, tak skal du have. Jeg må lige ind og lure ;-)

Mvh Caroline.

Anmeld

17. april 2012

Maja88

Mille83 skriver:

Det virker 1000000 % det lover jeg........

nu har jeg prøvet glidecreme til mine bukser og hold nu op det virker..

og super lækre bløde krøller man får

Anmeld

17. april 2012

Mamalou

Der var forresten ingen fine sko tilbage i Kennedy

Kender du til andre steder i Aalborg, hvor der kan købes billige lækre sko?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.