Jeg blev deltidssygemeldt allerede i uge 10. Jeg døjede allerede før min graviditet med rygsmerter og smerter i den ene hofte. Disse smeter stammer fra et styrt fra en hest, hvor jeg fik et bur i ryggen.
Jeg blev først helt sygemeldt uge 10-13, for at se om det hjalp lidt. Det hjalp en del, og derfor ville jeg rigtig gerne starte på igen på deltd (ca. 60 % af min stilling).
Jeg har så været deltidssygemeldt fra uge 14- 26. Det har været hårdt at gå på job i de uger, men jeg har indrettet mig så godt jeg kunne og jeg har nydt det.
Da jeg kom over uge 20 begyndte jeg imidlertid at døje rigtig meget med mit bækken, og fik konstateret begyndende bækkenløsning.
Jeg tog derfor i guge 25 en snak med min leder om mine problemer, og hun bad mig om at sygemelde mig helt.
Det er mig selv der har sygemeldt mig hver gang, i samråd med min leder. I uge 10 fik jeg lavet et mulighedserklæring, som lægen var med til at udfylde, men det er min leder og jeg der i samråd har sygemeldt mig, og lægen har bare støttet op om beslutningen.
Anmeld