Tyrkiet med lille mand på 18 måneder ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

MorDk

Jeg var afsted sidste sommer og vores søn var ca. 10 mdr. der og det gik rigtig godt! Børn er gode til at tilpasse sig og hvis vi som forældre tager den nogenlunde med ro.... er der som regel også ro på børnene.... *S* 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Mivsen

Det skal i dag klart gøre
Vi har også planer om at skal der ned i starten af maj, og der vil vores søn være knap 6 måneder.

Vil klart anbefale alanya, vi har lejlighed der, og alt er fantastisk
Og nu er der åbnede en mindre lufthavn tættere på, så der ca kun er 20 mins kørsel til alanya..

Det første gange vi skal ha bettemanden med ud at flyve.. Men vi har tænkt at gøre sådan at det passer med at han skal ha flaske når vi letter og lander, og så ellers ha lidt af hvert med af hans legetøj, nusseklud, dyne osv..
Men tror også det handler meget om du selv bevare roen og er rolig

Rigtig god tur

Anmeld

12. april 2012

LLN

ChipChap skriver:

Vi vil rigtig gerne afsted til Tyrkiet, synes det er så smukt ligemeget hvilken by jeg finder et hotel i . Det største minus er at det taget 4 timer at rejse derned. Og er bare bange for hvordan vores søn vil klare turen i fylvern i skødet hos os.Er det dumt af os at vælge Tyrkiet og den lange flyvetur når han er så lille .Bulgarien er det eneste land med kort fylvetid, men må indrømme at det slet ikke fanget vores interesse. Vi vil gerne have et All inclusive hotel med 4 stjerner . Det ville simpelthen bare være så lækkert, men vi er meget usikre på om vi tør at bevæge os ud på en lang rejse til Tyrkiet. Det skal måske også være en by i Tyrkiet som ikke ligger for langt væk fra lufthavnen.......håbet nogen derude kan hjælpe os lide på vej til vores snart kommende rejse ca omkring d.19 August

Er i opmærksomme på at august som reglel er den varmeste måned i Tyrkiet?

Anmeld

12. april 2012

Mother-love

Hej
Vi rejste til tyrkiet da isabella var 4 mdr. Og flyveren klare hun nemt.
Men synes i skal tage en sutteflaske med ombord selvom han er 1,5 år. For så kan han sutte i den når i letter og lander hvis han ikke sover. For det udligner trykket i ørene. Men er ret sikker på han nok skal klare det. I kan evt. Bestille pladser med ekstra benplads. Så kan kan sidde på gulvet og lege.
Vi har snakket om at næste gang vi rejser hvis isabella er under 2 år. Så bestiller vi et ekstra sæde så hun kan ligge der og sove hvis det skulle være. Ellers bare have en masse legetøj med

Jegsynes klart i skal rejse. I skal jo også huske at hvis han ikke synes om at flyve så er det trods alt kun 4 timer

Anmeld

12. april 2012

Fanny Holbech

Jeg synes aldrig at det har været et problem at rejse med børn.

Min søn har været med ude at flyve da han var 4 mdr. / 8 mdr. /15 mdr. og 2 år og det har aldrig været et problem.

Til august tager vi til USA med en på 2½ og en på 3 mdr og jeg er ikke det mindste bekymret.

Når det så er sagt, så er 18 mdr. lige præcis en svær alder, da de lige har lært at gå og gerne vil udforske opleve verden hele tiden, så jeg ville sørge for at have mange forskellige aktiviteter/legetøj med til turen og snacks og drikkelse (fx klapsammenmad, kiks, æbler i både, banan og juicebrikker og hvad han ellers godt kan lide at spise) Man må gerne have drikkelse med gennem security sålænge det kun er til den lille.

Sørg for at gemme snacks og legetøj, så han ikke får det hele på én gang, men så man hele tiden har noget NYT man kan finde frem når det andet er blevet kedeligt.

Formentlig tager han sig også en lur undervejs. Det kommer selvfølgelig også an på hvad tid i flyver.

Håber at I får en fantastisk ferie.

Anmeld

12. april 2012

annec

ChipChap skriver:

Vi vil rigtig gerne afsted til Tyrkiet, synes det er så smukt ligemeget hvilken by jeg finder et hotel i . Det største minus er at det taget 4 timer at rejse derned. Og er bare bange for hvordan vores søn vil klare turen i fylvern i skødet hos os.Er det dumt af os at vælge Tyrkiet og den lange flyvetur når han er så lille .Bulgarien er det eneste land med kort fylvetid, men må indrømme at det slet ikke fanget vores interesse. Vi vil gerne have et All inclusive hotel med 4 stjerner . Det ville simpelthen bare være så lækkert, men vi er meget usikre på om vi tør at bevæge os ud på en lang rejse til Tyrkiet. Det skal måske også være en by i Tyrkiet som ikke ligger for langt væk fra lufthavnen.......håbet nogen derude kan hjælpe os lide på vej til vores snart kommende rejse ca omkring d.19 August

Vi skal til Tyrkiet her d. 7/6 i to uger på All incluse 4 stjernet hotel med lille fis på knap 10 mdr der

Anmeld

13. april 2012

ChipChap

Nå det lyder til at vi bare skal tage afsted , dejligt at læse alle jeres positiv svar

Anmeld

14. april 2012

den "gamle"

Hej

Syntes overhovedet ikke du skal være nervøs for at rejse til Tyrkiet. Da min datter var 8 mdr. Rejste jeg fra Australien til Danmark med hende helt alene.Det gik bare over al forventning. Alle var så søde og hjælpsom, så det var bare en fantastisk oplevelse. Hun sov meget af tiden, og når vi lettede ammede jeg hende bare. Hvis du ikke har den mulighed er det bare at få ham til at spise imens.

God tur til jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.