Tyrkiet med lille mand på 18 måneder ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.069 visninger
37 svar
0 synes godt om
11. april 2012

ChipChap

Vi vil rigtig gerne afsted til Tyrkiet, synes det er så smukt ligemeget hvilken by jeg finder et hotel i . Det største minus er at det taget 4 timer at rejse derned. Og er bare bange for hvordan vores søn vil klare turen i fylvern i skødet hos os.Er det dumt af os at vælge Tyrkiet og den lange flyvetur når han er så lille .Bulgarien er det eneste land med kort fylvetid, men må indrømme at det slet ikke fanget vores interesse. Vi vil gerne have et All inclusive hotel med 4 stjerner . Det ville simpelthen bare være så lækkert, men vi er meget usikre på om vi tør at bevæge os ud på en lang rejse til Tyrkiet. Det skal måske også være en by i Tyrkiet som ikke ligger for langt væk fra lufthavnen.......håbet nogen derude kan hjælpe os lide på vej til vores snart kommende rejse ca omkring d.19 August

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min søn er også 18 måneder og vi skal rejse på fredag til Tyrkiet )) regner med at han skal sove da flyet letter ved 20.00. Jeg tager altidvores voksi pose så han kan ligge behageligt. 

Anmeld

11. april 2012

ChipChap

Aisha skriver:

Min søn er også 18 måneder og vi skal rejse på fredag til Tyrkiet )) regner med at han skal sove da flyet letter ved 20.00. Jeg tager altidvores voksi pose så han kan ligge behageligt. 

Ligge ned ? Skal man ikke sidde med dem på skødet ?

Anmeld

11. april 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Og husk små billedbøger. Min kan også godt li,de og se tegnefilm så min mand plejer og tage hans computer med. 

Anmeld

11. april 2012

ChipChap

Aisha skriver:

Hvem rejser i med ? Er der noget man skal være OBS på når man rejser med små børn , det er vores 1 rejse sydpå

Anmeld

11. april 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
ChipChap skriver:

Kun når de letter og lander. 

Anmeld

11. april 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
ChipChap skriver:

Hvem rejser i med ? Er der noget man skal være OBS på når man rejser med små børn , det er vores 1 rejse sydpå

OB's på hm... Kan ikke komme i tanke om noget men husk snaks legetøj og lidt bøger. Jeg plejer og " tvinge" ham til at tage en lur. Det hjælper meget. De får nemt ondt i ørene nemlig.

Anmeld

11. april 2012

ChipChap

Aisha skriver:

Kun når de letter og lander. 

Sover han så på jeres sæder , altså din mand og dit sæde ? Undskyld hvis jeg sår ger dumt , men du bliver nok nødt til at skære det ud i pap

Anmeld

11. april 2012

Becks

ChipChap skriver:

De skal kun sidde på skødet af én når det er påbudt at tage sele på.. Dvs. når flyet letter og lander, samt under turbulens..

Flyveturen til Tyrkiet er én af de korte Jeg har rejst til Tyrkiet mange gange (Har ikke selv børn), og alle gange har der været børn i alle aldre med.. Og de har klaret turen perfekt..

Får han stadig flaske? Ellers tag et sugerør med, og lade ham drikke vand når I letter og lander, det fjerner trykket lidt fra ørene..

Jeg vil anbefale Alanya eller Side, der er lidt køretid fra lufthavnen, men jeg har ikke hørt brok endnu de gange jeg har været afsted.. Rejs evt. om aftenen, så kan han sove undervejs..

Anmeld

11. april 2012

ChipChap

Becks skriver:

De skal kun sidde på skødet af én når det er påbudt at tage sele på.. Dvs. når flyet letter og lander, samt under turbulens..

Flyveturen til Tyrkiet er én af de korte Jeg har rejst til Tyrkiet mange gange (Har ikke selv børn), og alle gange har der været børn i alle aldre med.. Og de har klaret turen perfekt..

Får han stadig flaske? Ellers tag et sugerør med, og lade ham drikke vand når I letter og lander, det fjerner trykket lidt fra ørene..

Jeg vil anbefale Alanya eller Side, der er lidt køretid fra lufthavnen, men jeg har ikke hørt brok endnu de gange jeg har været afsted.. Rejs evt. om aftenen, så kan han sove undervejs..

Smart med sugerør !! De børn som du har set hvordan sover de og hvad gør forældrerne imens ( tænker at der ikke er meget plads på en fylvern hvis man skal stå op i de timer ). , men synes dog at 4 timer er længe når han er en dreng som ikke gider at sidde hos os mere end 15 min af gangen også er der fart på ham. Nogen aftner når han skal puttes får han flaske men ellers falder han i søvn når han bare bliver puttet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.