Tyrkiet med lille mand på 18 måneder ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
ChipChap skriver:

Sover han så på jeres sæder , altså din mand og dit sæde ? Undskyld hvis jeg sår ger dumt , men du bliver nok nødt til at skære det ud i pap

Vi ligger ham i voksi posen og ligger posen på min lår eller min mands så får han desværre stadig flaske når den er færdig får han en sut også sover han bare.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Becks

ChipChap skriver:

Smart med sugerør !! De børn som du har set hvordan sover de og hvad gør forældrerne imens ( tænker at der ikke er meget plads på en fylvern hvis man skal stå op i de timer ). , men synes dog at 4 timer er længe når han er en dreng som ikke gider at sidde hos os mere end 15 min af gangen også er der fart på ham. Nogen aftner når han skal puttes får han flaske men ellers falder han i søvn når han bare bliver puttet.

De helt små har sovet hos moren eller faren, dem lidt større 12-18 mdr ca. har sovet i en voksipose på gulvet.. De fleste med små børn, sidder forrest hvor der er plads..

Nu ved jeg ikke hvem I skal rejse med, men jeg rejser altid med Star Tours, og der får man en mail 30 dage før, eller så er det 60 dage før, afrejse, hvor man kan bestille det sæde man vil sidde på ud og hjem.. Det koster ca 50.- hver vej..

Men prøv at få en afrejse om aftenen

Anmeld

11. april 2012

ChipChap

Aisha skriver:

Vi ligger ham i voksi posen og ligger posen på min lår eller min mands så får han desværre stadig flaske når den er færdig får han en sut også sover han bare.

På dine lår ? Wow, altså min søn er nu 89 lang og vejer godt og vel 13 kg og han er 14 måneder nu, kan slet ikke forestille mig hvordan han skal kunne ligge på mine lår eller min mands hehe

Anmeld

11. april 2012

ChipChap

Becks skriver:

De helt små har sovet hos moren eller faren, dem lidt større 12-18 mdr ca. har sovet i en voksipose på gulvet.. De fleste med små børn, sidder forrest hvor der er plads..

Nu ved jeg ikke hvem I skal rejse med, men jeg rejser altid med Star Tours, og der får man en mail 30 dage før, eller så er det 60 dage før, afrejse, hvor man kan bestille det sæde man vil sidde på ud og hjem.. Det koster ca 50.- hver vej..

Men prøv at få en afrejse om aftenen

Har nemlig kigget hos star Tour , synes deres hjemmeside er enkel og lige til .

Anmeld

11. april 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
ChipChap skriver:

På dine lår ? Wow, altså min søn er nu 89 lang og vejer godt og vel 13 kg og han er 14 måneder nu, kan slet ikke forestille mig hvordan han skal kunne ligge på mine lår eller min mands hehe

))) min er  10,5 kilo og 83 høj. SÅ jeg synes ikke det er så slemt

Anmeld

11. april 2012

Becks

ChipChap skriver:

Har nemlig kigget hos star Tour , synes deres hjemmeside er enkel og lige til .

Det er jeg glad for at høre Haha jeg er stor fan af Star Tour..

De har bare den bedste service  Og elsker man selv kan bestille pladsen på flyet..

Jeg synes du skal spørge inde på Star tours facebook side, de plejer at være søde med svar hvis der er nogen første gangs rejsende..

Anmeld

11. april 2012

ChipChap

Aisha skriver:

))) min er  10,5 kilo og 83 høj. SÅ jeg synes ikke det er så slemt

Hvem rejser i med og hvilket hotel har i valgt ?

Anmeld

11. april 2012

ChipChap

Becks skriver:

Det er jeg glad for at høre Haha jeg er stor fan af Star Tour..

De har bare den bedste service  Og elsker man selv kan bestille pladsen på flyet..

Jeg synes du skal spørge inde på Star tours facebook side, de plejer at være søde med svar hvis der er nogen første gangs rejsende..

Har hørt at de skulle være gode til at få folk hjem hvis der opstår noget ude i verdne / det land man er rejst til .

Anmeld

11. april 2012

Becks

ChipChap skriver:

Har hørt at de skulle være gode til at få folk hjem hvis der opstår noget ude i verdne / det land man er rejst til .

Det er de bestemt også..

Sidste år da vi skulle hjem, var vi lige kommet til lufthavnen, da vi fik at vide at vores fly var forsinket fra KBH af.. Det drejede sig om 2½ time.. Men der fik vi alle kuponer og så kunne vi spise gratis på restauranterne, super service symes jeg!

Anmeld

11. april 2012

ChipChap

Becks skriver:

Det er de bestemt også..

Sidste år da vi skulle hjem, var vi lige kommet til lufthavnen, da vi fik at vide at vores fly var forsinket fra KBH af.. Det drejede sig om 2½ time.. Men der fik vi alle kuponer og så kunne vi spise gratis på restauranterne, super service symes jeg!

Hvor fedt ... Det kan man vist ikke sige om bravo turs !! Hvordan er det med rejseforsikring når dert drejer sig om Tyrkiet ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.