Tyrkiet med lille mand på 18 måneder ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

Becks

ChipChap skriver:

Hvor fedt ... Det kan man vist ikke sige om bravo turs !! Hvordan er det med rejseforsikring når dert drejer sig om Tyrkiet ?

Jeg har rejseforsikring fra europæiske Så jeg bestiller ikke igennem StarTours..

Hvis man har behov for læge dernede, er der læger på de fleste Blue Village hoteller som Star Tours har.. Ellers har Star Tours en aftale med en læge i byen et sted Så det er sjældent man betaler noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Mor-til-asta-09

ChipChap skriver:

VVVi vil rigtig gerne afsted til Tyrkiet, synes det er så smukt ligemeget hvilken by jeg finder et hotel i . Det største minus er at det taget 4 timer at rejse derned. Og er bare bange for hvordan vores søn vil klare turen i fylvern i skødet hos os.Er det dumt af os at vælge Tyrkiet og den lange flyvetur når han er så lille .Bulgarien er det eneste land med kort fylvetid, men må indrømme at det slet ikke fanget vores interesse. Vi vil gerne have et All inclusive hotel med 4 stjerner . Det ville simpelthen bare være så lækkert, men vi er meget usikre på om vi tør at bevæge os ud på en lang rejse til Tyrkiet. Det skal måske også være en by i Tyrkiet som ikke ligger for langt væk fra lufthavnen.......håbet nogen derude kan hjælpe os lide på vej til vores snart kommende rejse ca omkring d.19 August

Vi rejste til gran canarie dengang vores pige var 18 mdr, og der er længere flyvetid. og hin klarede det bare så flot, trods at vi skulle op kl.3 om natten og flyve kl.7. Helt igennem fantastisk tur. Go for it

Anmeld

12. april 2012

ChipChap

Mor-til-asta-09 skriver:

Vi rejste til gran canarie dengang vores pige var 18 mdr, og der er længere flyvetid. og hin klarede det bare så flot, trods at vi skulle op kl.3 om natten og flyve kl.7. Helt igennem fantastisk tur. Go for it

Hvad lavede med hende i de timer det tog , og sov hun på turen ..?

Anmeld

12. april 2012

Mor-til-asta-09

ChipChap skriver:

Hvad lavede med hende i de timer det tog , og sov hun på turen ..?

Hin sov ikke på turen. Vi læste bøger, havde lidt snacks med til hende, også viste de tegnefilm som hun også så

Anmeld

12. april 2012

Trunte87

Der er en fra min mødregruppe som der skal til tyrkiet her i maj månede og hendes dreng er kun 3 mdr til den tid. Men de har så oss barn i forvejen og har prøvet det før så de ved hvad de går ind til.

Hun tror at det er bedst at flyve med dem når de er små for der skal de kun have mad og ellers sover de.
Når de er ældre skal de jo underholdes hele tiden og så gider de ikk og sidde stille. Håber du kan bruge det.

Anmeld

12. april 2012

norenberg

Vi rejser til kreta hvert år og i år er ungerne hhv 18 mdr, 2 år og 6 år og vi har aldrig haft problemer med dem under den 4 timer lange flyvetur...syntes beatemt i skal.vælge tyrkiet frem for bulgarien....vi ble så skuffet over bulgarien....

Anmeld

12. april 2012

_-Kathrine-_

Vi skal til Tyrkiet til Maj og der er min søn 13 måneder! Vi skal rejse om natten, så satser egentlig bare på at han skal sove! Måske på gulvet i en dyne eller sin voksi som en anden foreslår...
Ellers tror jeg bare vi tager tingene som de kommer... vi har ferie, så skal ikke nå noget

Anmeld

12. april 2012

Mette.

ChipChap skriver:

Vi vil rigtig gerne afsted til Tyrkiet, synes det er så smukt ligemeget hvilken by jeg finder et hotel i . Det største minus er at det taget 4 timer at rejse derned. Og er bare bange for hvordan vores søn vil klare turen i fylvern i skødet hos os.Er det dumt af os at vælge Tyrkiet og den lange flyvetur når han er så lille .Bulgarien er det eneste land med kort fylvetid, men må indrømme at det slet ikke fanget vores interesse. Vi vil gerne have et All inclusive hotel med 4 stjerner . Det ville simpelthen bare være så lækkert, men vi er meget usikre på om vi tør at bevæge os ud på en lang rejse til Tyrkiet. Det skal måske også være en by i Tyrkiet som ikke ligger for langt væk fra lufthavnen.......håbet nogen derude kan hjælpe os lide på vej til vores snart kommende rejse ca omkring d.19 August

Det kan i sagtens. Vi rejste med min datter da hun bar 19 måneder og der rejste vi i 24 timer helt til Kansas - den længste af flyveturene var 10 timer, og det gik fint, selvom hun skulle sidde på skødet af mig hele vejen.

Anmeld

12. april 2012

mortilnoahogmelina

Vi var i tyrkiet sidste år . Ved da ikk om fltveturen er blevet længere. Men da vi var afsted tog det kun 3 1/2 time at flyve .
Jeg synes ikk det har været noget problem med børn i flyvet. Vi havde selv vores søn med dog var han kun 5 måneder .
Jeg vil klart anbefale alanya og så at rejse on aftnen.

Vi rejste med tyrkiet eksperten , har os rejst med spis og står tour der ned.

Anmeld

12. april 2012

Isabella_mor

ChipChap skriver:

På dine lår ? Wow, altså min søn er nu 89 lang og vejer godt og vel 13 kg og han er 14 måneder nu, kan slet ikke forestille mig hvordan han skal kunne ligge på mine lår eller min mands hehe

hvis jeres søn ligger i en voksi med hård bund i så kan han jo sagtens ligge der  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.