Light sodavand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

132319

Nej, drikker aldrig light. Det er det rene fedtbindende gift.

Jeg drikker til gengæld alt for meget almindelig sodavand men hvis alternativet er light, drikker jeg hellere vand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Anonym trådstarter

Jamen må man drikke sodavand med sukker i?  For jeg er bange for jeg er afhængig af det brus  Selvfølgelig vil jeg ikke drikke det når jeg bliver gravid i de mængder jeg gør nu..

Anmeld

11. april 2012

MSM

Jeg er gravid og drikker light sodavand.

Alt med måde!

Anmeld

11. april 2012

birthee

Jeg drak ikke light under mine graviditeter, og har heller ikke gjort det før eller efter... Hellere én god sodavand (alm.) eller ingen...

Anmeld

11. april 2012

Muffinmus

eftersom de har konstateret at light produkter er noget lort på mange flere punkter end man troede så nej, har holdt mig fra light den her gang.....

De kolge siger jo at med mindre man har et stort forbrug og i forvejen måske vejer for meget, er produktet simpethen for dårligt at indtage, både til hverdag, men især som gravid.

Anmeld

11. april 2012

Rødhætte

Anonym skriver:

Hej

Har lige hørt man ikke må drikke light sodavand når man er gravid.. Jeg drikker selv 4-5 light sodavand om dagen, er ikke gravid i nu, men håber snart jeg er det. Men drak du light sodavand under din graviditet?

Synes der er så mange "regler" når man er gravid. Synes du skal gøre det du har det bedst med.. Jeg drak light sodavand og min søn har ikke taget skade

Anmeld

11. april 2012

Mamalou

Villads svømmede i pepsimax (og norske klejner), da han lå i maven 

Anmeld

11. april 2012

AnneBJ

Jeg drak op til en liter om dagen (dog sjældent) og overvejede at skære forbruget ned, grundet risikoen for for tidlig fødsel. Skar dog aldrig ned, og gik 11 dage over tid. Blev sat igang, ellers havde jeg nok ikke født nogensinde...  

Anmeld

11. april 2012

l.kjoeller

Sker ikke noget ved at drikke det med måde. Mængden af sødestoffet man anvender er så ekstrem lille kontra mængden af sukker. Så ved godt hvad jeg til hver en tid mener er sundhedsmæssigt bedst:-)

Anmeld

11. april 2012

JanetBJ

Hørte engang at light sodavand giver selvlysende børn, eller gennemsigtig, var ikke sikker på at jeg hørte efter.

Men tror ikke det er skadeligt .. Men du drikker meget sodavand da tror at du skal skære ihvertfald en liter eller to ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.