Light sodavand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Drak du light sodavand mens du var/er gravid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

8.018 visninger
35 svar
0 synes godt om
11. april 2012

Anonym trådstarter

Hej

Har lige hørt man ikke må drikke light sodavand når man er gravid.. Jeg drikker selv 4-5 light sodavand om dagen, er ikke gravid i nu, men håber snart jeg er det. Men drak du light sodavand under din graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Frk.S

Ja, det gjorde jeg - men slet ikke i de mængder (men det gjorde jeg nu heller ikke før jeg blev gravid eller nu efter).

Jeg drak lidt light sodavand engang i mellem - og engang i mellem drak jeg også noget med sukker.

Jeg tror ikke der sker noget ved det - hvis man gør det med måde.
Og det er jo helt op til dig om du vil gøre det eller ej.

Anmeld

11. april 2012

Silas&Mille

Jeg har drukket light/zero under begge mine graviditeter, uden problemer

Drak dog ikke 4-5 stykker om dagen, så tror måske du skal sætte forbruget lidt ned når du en gang bliver gravid

Anmeld

11. april 2012

Mira0911

Ja jeg drak light...

Anmeld

11. april 2012

MorTil4<3

Anonym skriver:

Hej

Har lige hørt man ikke må drikke light sodavand når man er gravid.. Jeg drikker selv 4-5 light sodavand om dagen, er ikke gravid i nu, men håber snart jeg er det. Men drak du light sodavand under din graviditet?

jeg har sagt nej, men det er ikk fordi jeg tror det er skadeligt

det er fordi jeg ik kan fordrage det og syntes dte smager af P*S hehe

Anmeld

11. april 2012

4kløver

Har læst at light kan sætte en fødsel igang for tidligt

Anmeld

11. april 2012

Anonym trådstarter

Skal lige siges at jeg lever sundt, lever 100% efter kostrådene og få det frugt og grønt, kød og frisk, som kroppen har brug for + jeg drikker 2-3 liter væske om dagen (vand + mine sodavand, pepsi max og 7up light)

Anmeld

11. april 2012

Frk.S

4kløver skriver:

Har læst at light kan sætte en fødsel igang for tidligt

Heh, det har jeg også læst.

MEN jeg tror ikke på det kan være tilfældet hvis det er i moderate mængder. Jeg drak som skrevet light under min graviditet - dog ikke så meget. Og jeg fødte i hvert fald ikke for tidligt - jeg gik næsten 2 uger over tid.

Anmeld

11. april 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Hej

Ja, jeg drikker Coca Cola Zero og gjorde det også under min graviditet. Dog kun 1-2 om ugen

Anmeld

11. april 2012

Kay

læste en artikkel og så et program om at nogle af sødestofferne i ligth produkterne var blevet sat i forbindelse med fortidlig fødsel... så jeg stoppede omgående med ligth sodavand og saft og alt andet... jeg eller brugte meget af før...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.