NF gik ikke som forventet :'0(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

GUSO

Lise skriver:

Ved du hvornår du senest har et svar - altså hvis (som det jo er) alt er normalt?

Er det stadig helt uofficielt?

Skulle meget gerne have et svar mandag, aller senest tirsdag.. Nej det er blevet officielt <3 <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

GUSO

4kløver skriver:

Her ringede de ved første svar som var godt nyt og 2 dage efter kom brevet. Og det var OUH.

de forklarede meget nøje at de KUN ringer hvis der er noget galt med baby.. Vi Ville meget gerne ringes op med et positivt svar også men det var ikke en mulighed..

Anmeld

13. april 2012

Lise

GUSO skriver:

Skulle meget gerne have et svar mandag, aller senest tirsdag.. Nej det er blevet officielt <3 <3

Krydser fingre på et godt svar så

Anmeld

13. april 2012

GUSO

Lise skriver:

Krydser fingre på et godt svar så

Tak <3 <3 vi håber og tror på det bedste..

Anmeld

13. april 2012

Tulle28

Har lige fået foretaget fostervandsprøve, som bliver gjort på samme måde. LAD VÆRE MED AT SE NÅLEN! Det gør ikke mere ondt end at få taget end blodprøve, men det er lidt ubehageligt - jeg følte det strammede i livmoderen og havde plukveer bagefter (hvilket er helt normalt). Jeg lå i sengen resten af dagen og dagen efter, men mærkede ellers ikke noget til indgrebet. Krydser fingre for at alt er OK!Kram Tulle

Anmeld

13. april 2012

4kløver

GUSO skriver:

de forklarede meget nøje at de KUN ringer hvis der er noget galt med baby.. Vi Ville meget gerne ringes op med et positivt svar også men det var ikke en mulighed..

Os her. Så jeg blev lidt underlig og fik ondt i maven.

Anmeld

14. april 2012

Lisbeth1985

14. april 2012

Barbamama

Åh jeg kender det. Jeg var det samme igennem. Lidt højere tal, men stadig et meget dårligt tal.

Jeg fik også en moderkagebiopsi og de scanner dig imens de stikker så de IKKE rammer din baby. Jeg valgte ikke at kigge med, men bad lægen om at se min baby EFTER biopsien så jeg med egne øjne kunne se at han/hun var ok derinde. Det fik jeg også lov til.

Jeg vil ikke lyve overfor dig. Jeg syntes det gjorde ret ondt. Jeg har dog også hørt om andre der syntes det var som at få taget en blodprøve (dvs ikke specielt smertefuldt).

De starter med at stikke dig gennem maven og derefter gennem livmoderen. Nålen er ret lang for at den skulle kunne nå igennem så jeg vil råde dig til ikke at kigge hvis du er bange for nåle. Jeg har skræk for nåle, så jeg kiggede slet ikke. Jeg kiggede på min kæreste hele tiden.

Da de var færdige skulle jeg ud og ligge på en seng i 20min og der havde jeg smerter i livmoderen og havde svært ved at finde ro. Det gik dog over.

Du vil få at vide at du skal holde dig i ro samme dag som prøven er taget men at du må tage på arbejde dagen efter. Jeg vil råde dig til at være meget opmærksom på din krops signaler. Jeg havde efterfølgende plukkeveer, så jeg holdt mig hjemme i en hel uge i samråd med min læge. Men så var der heller ingenting bagefter.

Og nu er jeg 32+6 og venter en sund dreng. Jeg krydser alt for at det vil gå godt og at I får et godt svar. Og så håber jeg ikke jeg har skræmt livet af dig. Jeg syntes bare jeg ville være ærlig overfor dig. Kram!!!

Anmeld

14. april 2012

Barbamama

Åh hallo! NU læser jeg så hele tråden og ser at du HAR fået lavet biopsien.... Ja ja...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.