GUSO skriver:
Hej piger.. Jeg var til NF igår og havde den skønneste oplevelse lige indtil sygeplejersken havde regnet tallet ud til mig og kunne fortælle at det ikke så så godt ud.. Fik det største chok 1:24 ja ja ved godt at 23 raske babyer og alt det der men når man nu sidder der så er alting pludselig anderledes.. Vi har jo i forvejen Sofie på 2 og vi var afklarede med at hvis tallet ikke så så godt ud ville vi bede om yderligere afklaring, så nu har jeg fået en tid til moderkagebiopsi i morgen tidlig, men hjælp piger, jeg er så hamrende bange for at de rammer min lille baby med den lange kanyle :'0( åh please nogen der har prøvet det fortæl mig Hvordan det var, jeg er så bange for at der skal ske noget.. Hilsen en meget ulykkelig Camilla

Nogen gange kommer jeg i tvivl, om de her NF-scanninger overhovedet er for det gode.
Gang på gang læser man herinde om skræmte mødre, der må vente i uro på svar... Sjældent dog med grund til bekymring.
Og viser det sig, at barnet er fri for let analyserbare kromosomafvigelser, så kan det jo stadig være sygt. Eller have sjældnere genetiske afvigelser. Eller have misdannelser.
Der er ingen garantier her i livet. Og jeg synes, det er synd for dig, du ikke bare kan nyde din lille levende spire i maven.

Anmeld