NF gik ikke som forventet :'0(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

Lise

Hej Camilla,

Er ked af at høre at i skal igennem dette

Jeg har ikke selv prøvet det, men jeg synes efterhånden jeg kender en del der har fået meget lave tal til NF, som så efterfølgende har fået foretaget moderkagebiopsi. Samtlige har siden fået fine raske babyer...

Jeg håber der også er en rask baby til jer

Kh. Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

l.kjoeller

Er der noget nyt om svar ?? sådan tænkt på dig

Anmeld

13. april 2012

GUSO

l.kjoeller skriver:

Er der noget nyt om svar ?? sådan tænkt på dig

Hej.. Nej intet nyt, håber telefonen ikke ringer for så er det skidt nyt, det er nok den hårdeste ventetid jeg til dato har oplevet, og Pyhhh der er længe til mandag eller tirsdag hvor der forhåbentlig ligger et brev med gode nyheder i postkassen.. Krydser fingre for en weekend med tavs telefon :0)

Anmeld

13. april 2012

GUSO

Lise skriver:

Hej Camilla,

Er ked af at høre at i skal igennem dette

Jeg har ikke selv prøvet det, men jeg synes efterhånden jeg kender en del der har fået meget lave tal til NF, som så efterfølgende har fået foretaget moderkagebiopsi. Samtlige har siden fået fine raske babyer...

Jeg håber der også er en rask baby til jer

Kh. Lise

Hej Lise.. Tak for søde ord, ja det er en svær tid at skulle igennem som jeg ikke ønsker for min værste fjende, men nu får vi i det mindste svar, og håber selvfølgelig på en dejlig rask baby.. Camilla

Anmeld

13. april 2012

132319

GUSO skriver:

Hej.. Nej intet nyt, håber telefonen ikke ringer for så er det skidt nyt, det er nok den hårdeste ventetid jeg til dato har oplevet, og Pyhhh der er længe til mandag eller tirsdag hvor der forhåbentlig ligger et brev med gode nyheder i postkassen.. Krydser fingre for en weekend med tavs telefon :0)

Jeg håber på det bedste for dig.

Jeg fik et tal der hed 1:173 og tog imod en moderkagebiopsi. 

Jeg blev ringet op med svaret, som var positivt i den forstand at min søn ikke havde down, Edward eller Patausyndrom.

Hvorfor ringer de kun hvis det er dårligt nyt?

Anmeld

13. april 2012

GUSO

132319 skriver:

Jeg håber på det bedste for dig.

Jeg fik et tal der hed 1:173 og tog imod en moderkagebiopsi. 

Jeg blev ringet op med svaret, som var positivt i den forstand at min søn ikke havde down, Edward eller Patausyndrom.

Hvorfor ringer de kun hvis det er dårligt nyt?

Hej.. Dejligt alt var fint det håber jeg også på, ja på OUH har de den procedure at de ringer hvis det er dårligt nyt og skriver et brev hvis godt nyt, jeg ville også rigtig gerne ringes op ved gode nyheder, nu frygter jeg bare den telefon ringer, har mest af alt lyst til at slukke den og smide den i havet, meeeen det hjælper jo nok ikke alligevel :0(

Anmeld

13. april 2012

smutti1975

håber det bedste for jer

Anmeld

13. april 2012

l.kjoeller

GUSO skriver:

Ja det er sørme også lang tid jeg skulle kun vente to dage på det foreløbige svar med Downs osv. og det syns jeg var lang tid så føler med dig kram

Anmeld

13. april 2012

4kløver

Her ringede de ved første svar som var godt nyt og 2 dage efter kom brevet. Og det var OUH.

Anmeld

13. april 2012

Lise

GUSO skriver:

Hej Lise.. Tak for søde ord, ja det er en svær tid at skulle igennem som jeg ikke ønsker for min værste fjende, men nu får vi i det mindste svar, og håber selvfølgelig på en dejlig rask baby.. Camilla

Ved du hvornår du senest har et svar - altså hvis (som det jo er) alt er normalt?

Er det stadig helt uofficielt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.