GUSO skriver:
Hej piger.. Jeg var til NF igår og havde den skønneste oplevelse lige indtil sygeplejersken havde regnet tallet ud til mig og kunne fortælle at det ikke så så godt ud.. Fik det største chok 1:24 ja ja ved godt at 23 raske babyer og alt det der men når man nu sidder der så er alting pludselig anderledes.. Vi har jo i forvejen Sofie på 2 og vi var afklarede med at hvis tallet ikke så så godt ud ville vi bede om yderligere afklaring, så nu har jeg fået en tid til moderkagebiopsi i morgen tidlig, men hjælp piger, jeg er så hamrende bange for at de rammer min lille baby med den lange kanyle :'0( åh please nogen der har prøvet det fortæl mig Hvordan det var, jeg er så bange for at der skal ske noget.. Hilsen en meget ulykkelig Camilla
Øv øv øv!
Har selv været igennem samme tur! 
Da vi var til NF fortalte hun at baby så helt fin ud på skærmen, og vi var bare så lykkelige.. lige indtil vi skulle have tallene at vide 1:87 fik vi. Jeg var fuldstændig i chok, og glæden vendte sig pludselig til meget grimme tanker om en abort hvis vores lille baby ikke var rask. skulle også til akut moderkagebiopsi, da jeg næsten var så langt henne at de ikke kunne nå at lave den.
Det er en rigtig ubehagelig oplevelse at få foretaget sådan en moderkagebiopsi (ikke for at skræmme dig). Der gik 3 laaaange dage før vi fik svar på om vores baby var rask, og de sagde at de ville ringe på 3. dagen hvis noget var galt, ellers ville vi modtage et brev, hvilket jeg syntes er fuldstændig hul i hovedet. gik på arbejdet hele dagen og så på min mobil. Da jeg kom hjem lå der et brev om at vi ventede en SUND og RASK dreng! så det var jo fantastisk. men så skulle vi vente yderligere 14 dage på at få et brev om der var andre sjældnere kromosomfejl hos vores baby. Det var der heldigvis ikke.
Undskyld det blev lidt langt, og håber ikke du er blevet skræmt! men vores tal var også rigtig dårlige, og vi venter et sundt barn 
Ønsker dig alt held og lykke med imorgen og krydser finger for jer 

i skal nok klare den 
Anmeld