NF gik ikke som forventet :'0(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.706 visninger
38 svar
0 synes godt om
11. april 2012

GUSO

Hej piger.. Jeg var til NF igår og havde den skønneste oplevelse lige indtil sygeplejersken havde regnet tallet ud til mig og kunne fortælle at det ikke så så godt ud.. Fik det største chok 1:24 ja ja ved godt at 23 raske babyer og alt det der men når man nu sidder der så er alting pludselig anderledes.. Vi har jo i forvejen Sofie på 2 og vi var afklarede med at hvis tallet ikke så så godt ud ville vi bede om yderligere afklaring, så nu har jeg fået en tid til moderkagebiopsi i morgen tidlig, men hjælp piger, jeg er så hamrende bange for at de rammer min lille baby med den lange kanyle :'0( åh please nogen der har prøvet det fortæl mig Hvordan det var, jeg er så bange for at der skal ske noget.. Hilsen en meget ulykkelig Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

os2

Åhhh kan kun føle med dig..... håber alt ser fint ud.

Stort kram til dig.

Anmeld

11. april 2012

Camillos

GUSO skriver:

Hej piger.. Jeg var til NF igår og havde den skønneste oplevelse lige indtil sygeplejersken havde regnet tallet ud til mig og kunne fortælle at det ikke så så godt ud.. Fik det største chok 1:24 ja ja ved godt at 23 raske babyer og alt det der men når man nu sidder der så er alting pludselig anderledes.. Vi har jo i forvejen Sofie på 2 og vi var afklarede med at hvis tallet ikke så så godt ud ville vi bede om yderligere afklaring, så nu har jeg fået en tid til moderkagebiopsi i morgen tidlig, men hjælp piger, jeg er så hamrende bange for at de rammer min lille baby med den lange kanyle :'0( åh please nogen der har prøvet det fortæl mig Hvordan det var, jeg er så bange for at der skal ske noget.. Hilsen en meget ulykkelig Camilla

ved ikke så meget om det... men ville ikke gå forbi uden en 

Anmeld

11. april 2012

Ma-lu

Du skal ha en kæmpe krammer

Eller mange .!!! 

Jeg ved ik hvad  jeg kan sige, men håber på det bedste for dig og din familie.!! Og  For bebs er helt ok.. Og selvfølgelig rammer de ikke baby 

Anmeld

11. april 2012

Frk.S

Jeg har ikke prøvet det - men har hørt om sååå mange hvor det er gået fint... også resultatet. Det kan du måske ikke bruge til så meget - men så i hvert fald et stort kram og et hav af krydsede fingre fra mig.

Anmeld

11. april 2012

MMOGM

GUSO skriver:

Øv øv øv!

Har selv været igennem samme tur! 

Da vi var til NF fortalte hun at baby så helt fin ud på skærmen, og vi var bare så lykkelige.. lige indtil vi skulle have tallene at vide 1:87 fik vi. Jeg var fuldstændig i chok, og glæden vendte sig pludselig til meget grimme tanker om en abort hvis vores lille baby ikke var rask. skulle også til akut moderkagebiopsi, da jeg næsten var så langt henne at de ikke kunne nå at lave den.

Det er en rigtig ubehagelig oplevelse at få foretaget sådan en moderkagebiopsi (ikke for at skræmme dig). Der gik 3 laaaange dage før vi fik svar på om vores baby var rask, og de sagde at de ville ringe på 3. dagen hvis noget var galt, ellers ville vi modtage et brev, hvilket jeg syntes er fuldstændig hul i hovedet. gik på arbejdet hele dagen og så på min mobil. Da jeg kom hjem lå der et brev om at vi ventede en SUND og RASK dreng! så det var jo fantastisk. men så skulle vi vente yderligere 14 dage på at få et brev om der var andre sjældnere kromosomfejl hos vores baby. Det var der heldigvis ikke.

Undskyld det blev lidt langt, og håber ikke du er blevet skræmt! men vores tal var også rigtig dårlige, og vi venter et sundt barn 

Ønsker dig alt held og lykke med imorgen og krydser finger for jer  i skal nok klare den 

Anmeld

11. april 2012

Tanjadamgaard

GUSO skriver:

Ej jeg håber alt er, som det skal være. 

Dog har jeg ingen erfaringer omkring dette, men jeg VED at de sundhedsfaglige personer som udfører denne test, er veluudannet og yderst forsigtige, jeg tror heller ikke de er interesseret i at der sker noget med dit barn

STORT KNUS HERFRA

Anmeld

11. april 2012

l.kjoeller

Åh hvor kan jeg huske det. Vores tal var 1:96 . Måtte vente på fostervandsprøve pga baby lå i vejen. Det er forfærdeligt at gå gennem,. Håber du får samme svar som mig at spiren er sund og rask. Et godt råd er at bruge svar dagen sammen med en god veninde eller din kæreste/mand og så arrangere noget der får tankerne væk. Skal krydse hvad krydses kan for alt er perfekt.

Anmeld

11. april 2012

maria_wlt

Jeg vil foretaget 2 med Tristan og Y.. 

Det gør lidt ondt men er hurtig overstået... Vi fik svar dagen efter mener jeg og jeg kan huske at jeg følte at det var det hele værd.

Anmeld

11. april 2012

S.Maria

Jeg har selv prøvet det og det kom fuldstændig bag på mig. Hvorfor skulle jeg der var 23 år få en risiko vurdering på 1:92. Selvom alt så fint ud og så var jeg nede over det og kunne ikke rigtig glæde mig. 

Man kommer op på en briks og ligge, så scanner de lige barnet, og så finder de et sted de vil stikke nålen ned. Jeg synes ikk det gjorde så ondt, men kunne selvfølgelig mærke det. De rammer ikk barnet, da de jo kan se hvad de laver på skærmen, da de har scanneren på under hele forløbet. 

Håber at det hele går lige så godt som det gjorde ved os, vi har en sund og rask datter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.