Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miss Church skriver: Nej nej nej! Hold nu kæft den er FLOT! Den ville stå utrolig godt til min drømme-brudekjole
Nej nej nej! Hold nu kæft den er FLOT!
Den ville stå utrolig godt til min drømme-brudekjole
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
metski83 skriver: Virkelig flot, eeeeeelsker også orkideer
Virkelig flot, eeeeeelsker også orkideer
Prisen kommer an på om du vil have en buket som er trådet og giver lille skaft eller have en som er bundet som almindelig buket. De trådet ligger som regel fra 1000.- og de almindeligt bundet ligger fra en 450.- Valget af blomster har også meget at sige for prisen og også om du vil have en buket med eller uden dråbe (dog kun dem som er trådet der kan laves med dråbe)
jeg vil have sådan en her:-)
FruRafn skriver: jeg vil have sådan en her:-)
Den er også fin og enkel
Anonym skriver: Den er også fin og enkel
i og med jeg har udset mig en maggie sottero kjole med en milliard detaljer, så tænker jeg at buketten godt må være enkel:-)
den er godt nok flot
Nitz - <3 David skriver: Jeg er ikke selv gift endnu..Men har været på kursus i bryllups binderi.. Så har da lavet et par stykker.. Her er lige et par billeder af nogle af dem
Jeg er ikke selv gift endnu..Men har været på kursus i bryllups binderi.. Så har da lavet et par stykker.. Her er lige et par billeder af nogle af dem
Så fik jeg set min brudebuket.. den var bare så flot.. det havde kæresten valgt godt..
Jeg er lidt nysgerrig for at se jeres brudebuketter og vil også gerne vide hvilket prisleje de ligger i Så flash jeres brudebuket
Jeg er lidt nysgerrig for at se jeres brudebuketter og vil også gerne vide hvilket prisleje de ligger i
Så flash jeres brudebuket
Her er min brudebuket, sammen med et par andre billed fra vores bryllup , mener den kostede 500 kr, men er ikke sikker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128