Hvis din brudebuket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

Nitz - <3 David

Kay skriver:

det kan jeg godt forstå viste den også straks til kæresten og fortalte hvor flot jeg sys den var... han skal jo snart til at købe sådan en

uh hvor spændende
så ka jeg godt forstå du liiige viser herren hvad du gerne vil ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Gravid2012

kan godt nok ikke huske hvor meget den kostede...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. april 2012

Tullebobs

Her er min /p>

Anmeld

13. april 2012

Anonym trådstarter

MariaJ skriver:

Her er min. Jeg kan ikke huske hvad den kostede.

Den er flot 

Anmeld

13. april 2012

Anonym trådstarter

Camillee skriver:

Her er min buket og krans, der var også 3 knaphuls buketter 
(som kun  var med de små lilla blomster)  ....
- prisen kender jeg ikke, da det var min mand der har sørget for blomster <3

Ej hvor fint 

Anmeld

13. april 2012

Anonym trådstarter

Moar2012 skriver:

min bestod af mange forskellige blomster... Roser primær...

fik min brudebuket og brudepigebuket, men tror det hele tilsammen koster omkring 2000 kr..

Super smuk 

Anmeld

13. april 2012

Anonym trådstarter

1234567890 skriver:

kan godt nok ikke huske hvor meget den kostede...

Den er altså også fin 

Anmeld

13. april 2012

Anonym trådstarter

Tullebobs skriver:

Her er min /p>

Rigtig fin 

Anmeld

14. april 2012

MortilElias2010

tinasmor skriver:

Hvor er det en flot buket og hvor er I smukke? Er det jeres gæster der står i baggrunden? Tænker bare de ser rimmelig "casual" ud i forhold til I har det helt store skrud på.

Ja, det er vores gæster - et lille udpluk af dem. Vi var 70-75 i alt. De vidste ikke vi skulle giftes, (kun vores forældre og min søster og hendes kæreste) vi havde inviteret til navnefest for vores dreng og bad dem møde op i tøj vi kunne spille rundbold i og spise helstegt pattegris - og da det var på en feriekoloni lige ned til stranden med legeplads, græsplæne osv. og skulle foregå udenfor (vejret viste sig fra den smukkeste side, med 30g. i solen og vindstille hvor vi spiste - det var helt rart da skyerne trak lidt indover fordi det var så varmt. Skulle man ikke tro d. 2 juni Vielsen skete ved strandkanten

Anmeld

14. april 2012

MortilElias2010

Nitz - <3 David skriver:

Ja det er nogle flotte farver.. Men tror det er sjældent at folk bruger orange/røde farver.. De fleste vil jo gerne have "prinsesse" farver.. eller rød/hvid/grøn

Ikke her, men ja det er sikkert sjældent for mit vedkommende skal buketter skal være sprudlende og levende - masser af farver. Det kan du også se på min egen brudebuket "vildmarken" Selv min morfars gravbuket blev et farvestrålende orgie af farver. Jeg døbte den solopgangen fordi den bagerst var formet som en bue af røde, orange, gule farver og masser af grønt og andre farver som lilla, hvid - den blev så smuk og ærede hans lange liv - bliver helt rørt. Jeg var så taknemlig for at jeg måtte vælge den og hvordan den skulle se ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.