Hvis din brudebuket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

hmg86

Findusinde skriver:

dette er min...

For buket, knaphuls hvid rose, hvide roser til kirken, og bordpynt. 600 kr.. Vi kender blomsterhandleren...

ej hvor er den sød.. elsker de farver og blomster der er brugt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Quinnie

Her er min brudebuket

Jeg er helt tosset med orkideér, så derfor skulle den selvfølgelig ikke bestå af andet Prisen aner jeg ikke noget om da jeg fik min stedmor til at lave den, og det endte med at blive en foræring
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. april 2012

Anonym trådstarter

Quinnie skriver:

Her er min brudebuket

Jeg er helt tosset med orkideér, så derfor skulle den selvfølgelig ikke bestå af andet Prisen aner jeg ikke noget om da jeg fik min stedmor til at lave den, og det endte med at blive en foræring

Super smuk!

Anmeld

12. april 2012

Miss Church

Quinnie skriver:

Her er min brudebuket

Nej nej nej! Hold nu kæft den er FLOT! 

Den ville stå utrolig godt til min drømme-brudekjole 

Anmeld

12. april 2012

metski83

Quinnie skriver:

Her er min brudebuket

Virkelig flot, eeeeeelsker også orkideer 

Anmeld

12. april 2012

Nitz - <3 David

Jeg er ikke selv gift endnu..
Men har været på kursus i bryllups binderi.. Så har da lavet et par stykker.. Her er lige et par billeder af nogle af dem

Anmeld

12. april 2012

Kay

Nitz - <3 David skriver:

Men har været på kursus i bryllups binderi.. Så har da lavet et par stykker.. Her er lige et par billeder af nogle af dem

wow er vild med den med hjertet

Anmeld

12. april 2012

hmg86

Nitz - <3 David skriver:

Elsker dem alle.. nøj de er flotte.. men er helt vild med den der hjerteformede første buket.. rigtig fin..

Anmeld

13. april 2012

MortilElias2010

Dette er min brudebuket, valgte selv hvilke farver der skulle indgå og hvordan den skulle være udformet, vigtigst var det at den hang og at der indgik lilla, som i de utraditionelle sko jeg havde på - jeg døbte den "vildmarken" Budgettet sagde max. 1000kr. Fik den til 900kr. Aner ikke hvilke blomster, planter eller div. den bestod af. Det var ikke vigtigt, for mig og der fulgte en lille brudepigebuket med til min søster, hun skulle kunne bære samtidig med at sørge for kjolen.

Anmeld

13. april 2012

MortilElias2010

Nitz - <3 David skriver:

Den nederste er min favorit, fantastiske farver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.