Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nitz - <3 David skriver: Jeg er ikke selv gift endnu..Men har været på kursus i bryllups binderi.. Så har da lavet et par stykker.. Her er lige et par billeder af nogle af dem
Jeg er ikke selv gift endnu..Men har været på kursus i bryllups binderi.. Så har da lavet et par stykker.. Her er lige et par billeder af nogle af dem
Nej hvor er de flotte!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MortilElias2010 skriver: Dette er min brudebuket, valgte selv hvilke farver der skulle indgå og hvordan den skulle være udformet, vigtigst var det at den hang og at der indgik lilla, som i de utraditionelle sko jeg havde på - jeg døbte den "vildmarken" Budgettet sagde max. 1000kr. Fik den til 900kr. Aner ikke hvilke blomster, planter eller div. den bestod af. Det var ikke vigtigt, for mig og der fulgte en lille brudepigebuket med til min søster, hun skulle kunne bære samtidig med at sørge for kjolen.
Dette er min brudebuket, valgte selv hvilke farver der skulle indgå og hvordan den skulle være udformet, vigtigst var det at den hang og at der indgik lilla, som i de utraditionelle sko jeg havde på - jeg døbte den "vildmarken" Budgettet sagde max. 1000kr. Fik den til 900kr. Aner ikke hvilke blomster, planter eller div. den bestod af. Det var ikke vigtigt, for mig og der fulgte en lille brudepigebuket med til min søster, hun skulle kunne bære samtidig med at sørge for kjolen.
Rigtig flot
Hvor er det en flot buket og hvor er I smukke? Er det jeres gæster der står i baggrunden? Tænker bare de ser rimmelig "casual" ud i forhold til I har det helt store skrud på.
Anonym skriver: Nej hvor er de flotte!
Kay skriver: wow er vild med den med hjertet
wow er vild med den med hjertet
Her er min. Jeg kan ikke huske hvad den kostede.
MortilElias2010 skriver: Den nederste er min favorit, fantastiske farver
Den nederste er min favorit, fantastiske farver
Her er min buket og krans, der var også 3 knaphuls buketter (som kun var med de små lilla blomster) .... - prisen kender jeg ikke, da det var min mand der har sørget for blomster <3
Nitz - <3 David skriver: Den har jeg også fået rigtig meget ros for Det er også en af favoritterne
Den har jeg også fået rigtig meget ros for Det er også en af favoritterne
det kan jeg godt forstå viste den også straks til kæresten og fortalte hvor flot jeg sys den var... han skal jo snart til at købe sådan en
min bestod af mange forskellige blomster... Roser primær...
fik min brudebuket og brudepigebuket, men tror det hele tilsammen koster omkring 2000 kr..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128