Hvis din brudebuket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

Anonym trådstarter

Nitz - <3 David skriver:

Jeg er ikke selv gift endnu..
Men har været på kursus i bryllups binderi.. Så har da lavet et par stykker.. Her er lige et par billeder af nogle af dem

Nej hvor er de flotte!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Dette er min brudebuket, valgte selv hvilke farver der skulle indgå og hvordan den skulle være udformet, vigtigst var det at den hang og at der indgik lilla, som i de utraditionelle sko jeg havde på - jeg døbte den "vildmarken" Budgettet sagde max. 1000kr. Fik den til 900kr. Aner ikke hvilke blomster, planter eller div. den bestod af. Det var ikke vigtigt, for mig og der fulgte en lille brudepigebuket med til min søster, hun skulle kunne bære samtidig med at sørge for kjolen.

Rigtig flot

Anmeld

13. april 2012

tinasmor

MortilElias2010 skriver:

Dette er min brudebuket, valgte selv hvilke farver der skulle indgå og hvordan den skulle være udformet, vigtigst var det at den hang og at der indgik lilla, som i de utraditionelle sko jeg havde på - jeg døbte den "vildmarken" Budgettet sagde max. 1000kr. Fik den til 900kr. Aner ikke hvilke blomster, planter eller div. den bestod af. Det var ikke vigtigt, for mig og der fulgte en lille brudepigebuket med til min søster, hun skulle kunne bære samtidig med at sørge for kjolen.

Hvor er det en flot buket og hvor er I smukke? Er det jeres gæster der står i baggrunden? Tænker bare de ser rimmelig "casual" ud i forhold til I har det helt store skrud på.

Anmeld

13. april 2012

Nitz - <3 David

Anonym skriver:

Nej hvor er de flotte!

Mange tak.. (Det skal lige siges jeg ikke er uddannet.. Har bare været på 2 kursuser i at lave buketter, dekorationer osv)

Anmeld

13. april 2012

Nitz - <3 David

Kay skriver:

wow er vild med den med hjertet

Den har jeg også fået rigtig meget ros for Det er også en af favoritterne

Anmeld

13. april 2012

MariaJ

Her er min. Jeg kan ikke huske hvad den kostede.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. april 2012

Nitz - <3 David

MortilElias2010 skriver:

Den nederste er min favorit, fantastiske farver

Ja det er nogle flotte farver.. Men tror det er sjældent at folk bruger orange/røde farver.. De fleste vil jo gerne have "prinsesse" farver.. eller rød/hvid/grøn

Anmeld

13. april 2012

Camillee

Her er min buket og krans, der var også 3 knaphuls buketter 
(som kun  var med de små lilla blomster)  ....
- prisen kender jeg ikke, da det var min mand der har sørget for blomster <3

Anmeld

13. april 2012

Kay

Nitz - <3 David skriver:

Den har jeg også fået rigtig meget ros for Det er også en af favoritterne

det kan jeg godt forstå viste den også straks til kæresten og fortalte hvor flot jeg sys den var... han skal jo snart til at købe sådan en

Anmeld

13. april 2012

Moar2012

min bestod af mange forskellige blomster... Roser primær...

fik min brudebuket og brudepigebuket, men tror det hele tilsammen koster omkring 2000 kr..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.