LotusCPH skriver:
Ja bunker - det kan være det er det *G* Bore i det kan vi ihvertfald ikke - også selvom vi har lånt os til div. maskiner og bor *G*
Ja der er nogle ting manden godt må være med indeover
Men altså alt det praktiske med at holde styr på hvad vi skal have og div. det har jeg taget på mig helt automatisk
Har også været fedt at finde ting på nettet billigt og scoop agtigt
Gider ik betale fuld pris hvis jeg kan få det dobbelte for det halve
Hehe , så kan vi også tillade oz at købe nogle af tingene lidt dyere fra nyt 
Jahh altså der er ikke meget igen, men det er de ting der tager tiden og det gider vi ikke nu
så det må vente.
Ja det var nu reno selv der nævnte at han gerne ville være med på nyt tøj til den lille. Det havde jeg ikke tænkt på. Tænkte bare at pakke noget af det vi havde købt brugt. Vi har jo det hele allerede. Men hvis han kan lide det så lade vi ham da det :0)
Er I helt på plads :? Det er så dejlgit og faktisk er det rart at det er et fælles barn - når man er bonus for de to andre. Føler mig i så gode hænder. Manden ved jo hvad det er - og ja han har tit lige svaret på det jeg lige går og undrer mig over. :0)
Hvor mange bonus var det du har og hvor gamle?
Lyder som et spændende hus
Sidder lige ned med billeder af de der bunkers fra Olsen Banden i jylland
Der er ingen missiler i kælderen vel? 
Har godt nok oz brugt mange timer foran computeren på tilbudsjagt, for så kan man netop tillade sig at købe en masse kvalitetsting til ingen penge, og hvem elsker ik det 
Vi har oz købt rigtig meget tøj brugt. Tør slet ik tænke på hvor mange penge vi kunne have brugt hvis vi havde købt alt fra nyt!
Men lige præcis det tøj til sygehuset har vi selv købt fra nyt, der er lidt tradition og hygge over det over det 
Jeg har lige købt en gyngestol til amningen som skal hentes, regner med det bliver på fredag og så er vi helt færdige
Det er SÅ lækkert at vide man har styr på den del af det hele 
Har nu ingen bonusbørn
Men kan sagens følge dig i at det må være rart at få sin helt egen
Og at det må være rart at i ikke begge står på bar bund når det kommer til bebs
Min kæreste ved absolut ingenting om babyer 
Anmeld