Første skøn af baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

lio

Team Putte skriver:

Store og store Det ligger faktisk indenfor normalen i min familie Tror oz min ældste lillesøster er den laveste og kun er netop 157 cm

Ellers ligger kvinderne omkring 170-175 cm og mændene 185-190 cm, har endda en fætter over 2 meter

ALtså ikke store som i for stor, men ifht. lille mig så virker det stort. 

Min niece var over 4 kg. men hun var også 14 dage over termin.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

ALtså ikke store som i for stor, men ifht. lille mig så virker det stort. 

Min niece var over 4 kg. men hun var også 14 dage over termin.

Uf ja den der med at gå over tid frygter jeg virkelig!

Bebs tager jo mest på sidst i graviditeten og går man så 2 uger ekstra kan der vel komme en del mere på

Anmeld

26. april 2012

lio

Team Putte skriver:

Uf ja den der med at gå over tid frygter jeg virkelig!

Bebs tager jo mest på sidst i graviditeten og går man så 2 uger ekstra kan der vel komme en del mere på

Hvis jeg så meget som nærmer mig at gå over tid så stikker jeg sku selv armen op og hiver ham ud, det er min værste mareridt, har faktisk ikke tid til at gå over så han SKAL bare komme asap.

Anmeld

26. april 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Hvis jeg så meget som nærmer mig at gå over tid så stikker jeg sku selv armen op og hiver ham ud, det er min værste mareridt, har faktisk ikke tid til at gå over så han SKAL bare komme asap.

Lyder voldsomt

Ved ik helt om min jm forventer jeg går over tid, for min sidste tid ligger 2 dage efter termin..

Anmeld

26. april 2012

lio

Team Putte skriver:

Lyder voldsomt

Ved ik helt om min jm forventer jeg går over tid, for min sidste tid ligger 2 dage efter termin..

Ja, overdrivelse fremmer forståelse

Måske er det en tid hun har givet dig i "tro" om du ikke når det og hvis du når det så har hun været på forkant.

Anmeld

26. april 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Ja, overdrivelse fremmer forståelse

Måske er det en tid hun har givet dig i "tro" om du ikke når det og hvis du når det så har hun været på forkant.

Tiden lå først 2 dage før termin, men så pga. noget ferie eller fridage så blev den flyttet Når man tænker over det så kan vores tid sidst i maj ende med at blive den sidste.. Lidt skræmmende alligevel at det nu er SÅ tæt på

Anmeld

26. april 2012

lio

Team Putte skriver:

Tiden lå først 2 dage før termin, men så pga. noget ferie eller fridage så blev den flyttet Når man tænker over det så kan vores tid sidst i maj ende med at blive den sidste.. Lidt skræmmende alligevel at det nu er SÅ tæt på

JA, det nærmig så sådan småt. ihh... det er SÅ spændende...

Anmeld

26. april 2012

female

Jeg var til scanning i uge 30, hvor lillepigen blev skønnet til at veje 1.733 g. Til næste scanning (uge 32) var hun 2.160 g. Begge gange er hun skønnet til at være helt gennemsnitlig. 

Min skræk er at få en kæmpebaby. Har en bekendt hvis første barn vejede næsten 5.100 g! Forestiller mig altså at det må gøre mere ondt....

Anmeld

26. april 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

JA, det nærmig så sådan småt. ihh... det er SÅ spændende...

Synes faktisk det er meget spændende at følge jer i gruppen oz.. Bliver spændende når bebs'erne begynder at melde deres ankomst

Anmeld

26. april 2012

Team Putte

female skriver:

Jeg var til scanning i uge 30, hvor lillepigen blev skønnet til at veje 1.733 g. Til næste scanning (uge 32) var hun 2.160 g. Begge gange er hun skønnet til at være helt gennemsnitlig. 

Min skræk er at få en kæmpebaby. Har en bekendt hvis første barn vejede næsten 5.100 g! Forestiller mig altså at det må gøre mere ondt....

Jeg har hørt at det ik gør mere ondt og at store bebs'er er nemmere at føde end små.. Men et eller andet sted tror jeg det er en jm der har prøvet at trøste en fødende kvinde i panik

Jeg var selv 4300 ved fødslen så jeg frygter en kæmpe-baby!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.